Friday, January 01, 2010

Look of the day:Happy New Year



玩了一整天,回到家附近才記得拍 Look of the day。

腿拍得不好看,乾脆裁掉好了,眼不見為乾淨。頭飾都是之前戴那一個,上衣是 UNIQLO 棉汗衣,外罩 JDC Biker 羊皮外套,下身穿 H&M 圖案 Tulip Skirt,手袋也是 H&M 的出品。我在買衣服方面頗為躲懶,走到慣常光顧的店,找到喜歡的衣服,就會一次過買一堆。

手持 Tika 送我的汽球小狗,是她親手扭的啊!

("2010" 汽球也是 Tika 即場扭的呢!)

自從多年前的蘭桂坊事件後,我有好多年沒外出倒數,怕人多,也怕悶。多謝 Harbour City 的安排,我跟另外幾位取得「除夕倒數詠香江」入場門票的朋友,一起到海運大廈停車場看倒數煙花表演。

當2010年來臨的那一刻,現場播起《Auld Lang Syne》純音樂版本。在場朋友一致認為,這曲有點傷感,與燦爛的煙花不相配。如果看過歌詞,或會比較容易理解:http://blog.udn.com/dennise1209/1987663



相反地,《Auld Lang Syne》鼓勵我向過去的種種,尤其是向虛偽、喜歡說謊的人說再見。


(Photo by Alan)

祝大家在 2010 年活得更自在、更快樂!

歡迎留言!

21 comments:

蘇珊娜 said...

新年快樂~~
身體健康~~
幸福滿溢~~

屈茶貓一隻 said...

尋晚我o向佐敦翠華食飯, 坐o向隔離房入面有一個女仔好似好似你, 你o地係咪睇完煙花去o左o個度食o野? ^^

不過...因為我驚認錯人, 所以無上前同你打招呼... ^^"

Happy 2010~~~~~ ^0^

Heidi said...

I had a really good time yesterday. I couldn't find you guys at the carpark cause there was too many people already when I went there. But anyways I wish you and Alan a Happy New Year. Thanks so much Meling...

閃閃星小藍 said...

Meling and all beauty, Happy New Year ar !!!

LaurieR said...

大家一齊倒數煙花...好開心呀~~
同唔到你地一齊倒數添...
不過我今年起紅館都過得好特別呀, 好HIGH~~

HAPPY NEW YEAR~~

tika said...

Happy New Year!
琴晚玩得好開心!
多謝你& Harbour City@O@

但願我只是一片綠...葉 said...

謝謝你的呢一番說話呢!!
也謝謝你地給了我開心的2009最後一天同2010的第一天~~~~

BTW, H&M條Tulip Skirt好好睇~~~~

candy said...

新年快樂,新一年希望大家事事順利.

little ka said...

琴日真係玩得,食得好開心~
大家新一年都有個好開始

靚靚煮飯婆(靚太) said...

happy new year!!!

kAt said...

先多謝門票, 今次俾左兩老去睇, 佢地返黎好開心

話感覺仲好過以往年初二睇煙花(同係海運), thx again~

Meling Lam said...

屈茶貓> 係呀,我地一班人坐在房內,食o左好多野 XD

但願我只是一片綠...葉 said...

唔記得0左......
不得不讚TIKA 真係好勁......
2010 都畀你扭到.....HAHA~~~~

candy said...

新年快樂呀,可惜尋晚同唔到你地倒數啦!

daidai said...

HAPPY NEW YEAR~~~

Meling Lam said...

little ka> 後尾你返到屋企有無事?小心冷親呀。

Red apple said...

Happy New Year ar Meling!
那晚我也在那裡倒數啊!

Sweet Revenge said...

你越來越靚喔! ^^

鼠鼠 said...

HAPPY NEW YEAR!!!
呢個look好young呢^^

嘉露 said...

新年快樂!身體健康!日日都咁開心! 願神祝福妳及妳的家人! ^^

Meling Lam said...

all> 祝大家新年快樂,來年比我更開心 ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站