Wednesday, January 06, 2010

Look of the day:Lovely Heels



老公比我更早出門,今天的 Look of the day 自己拍。

穿上 Crystal Ball x Uniqlo UT 黑色長身汗衣,外罩 izzue 羊皮外套,b+ab 大圍巾。大致上都是常穿那幾件,太悶喇!所以換上新鞋。



購自 i.t 的 Bronx 駝色麖皮高跟短靴,鞋跟又高又幼,其實幾「地獄」!

不過,穿上特高的高跟鞋時,人會站得更挺直,感覺更像個真女人,自信心也會有所提升,是真的喲!



晚上跟幾位一起在《e-zone》寫專欄的 bloggers 及編輯晚飯,選擇人流極少的 Sogo 12樓 Cafe S,即是貼近書店的咖啡室。

今天我繼續奉行「半素食」主義,選擇三文治套餐(HK$68+10%),套餐包一杯果汁及一杯咖啡或茶。怕不夠飽,多點一客番茄沙律(HK$18)。



蟹子應該是假的。蟹子及蛋三文治,配搭從未聽過,但味道很不錯,在家也可試試做。

歡迎留言!

4 comments:

kam*m* said...

跟meeling差不多,因為天氣冷,令配搭的衝勁都變懶,成日著黎著去幾件衫,換個手袋轉條頸巾係最實際的mix&match~ 哈哈~所以我家裡配件比衣服多~ 另,你穿ankle boots很好看.

鼠鼠 said...

對鞋好靚!!
我都發覺冬天來來去去都係果d襯法..有d悶..不過個人好怕凍..諗唔到第2個著法會保暖d XD

Meling Lam said...

kam*m*> thanks ^^

鼠鼠> 如果入面著heat-tech打底,可能會好D。

靚靚煮飯婆(靚太) said...

對鞋好靚!! 如個跟有矮d就好lu, 咁我就可以買lu!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站