Saturday, January 02, 2010

Look of the day:Midnight Suit



凌晨五時,到家的附近嘗試拍 Light Drawing

只到附近,沒有需要換衣服,只穿平常的家居服,穿上鞋子就走。外套是 CHIPIE 夾棉大衣,是我以往每年冬日去日本旅行必穿的外套,像一條大棉被,包住整個人,很暖。內裡是穿舊了的 bread n butter 棉質娃娃裙,下身 MUJI 棉質褲。

歡迎留言!

7 comments:

Red apple said...

嘩!MELING 你咁夜都唔訓?

JAC said...

U r super 幸福!! 有個咁好的老公同你一齊din ,又咁鍚你

Daisy Maris Fung said...

5am go out?你好yeah啊

candy said...

我未夠兩點就瞓喇!
冬天一到,仲瞓多過之前,無十個鐘都唔起身.

alice said...

5點?.....我o係被窩睇緊戲^-^

嘉露 said...

took by GXR?

Meling Lam said...

嘉露> yes ar

alice> 咁開心?

candy> 我的holiday mood 今天都未過,弊喇。

Daisy> 附近o者。

JAC> 我相信是緣份來的 :)

Red apple> 都...幾常見o架.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站