Monday, January 18, 2010

是日好用:micro SPA turban 神奇吸水頭巾

micro SPA turban 神奇吸水頭巾

回來了,回來了,大家不用再看我那些天天都差不多的 Look of the Day 喇,因為我從台北買了好大堆東東回來,有美妝的,有吃的...當中以無聊的佔最多!

上面這個名為 micro SPA turban 的神奇吸水頭巾不算便宜,索價 NT599(~HK$150)。第一印象是,它不就是快乾毛巾嗎?有什麼不同?

micro SPA turban 神奇吸水頭巾

用法是有點特別,也不足以花百多元去買吧。後來,我在台隆手創館看到以下的 video,馬上就決定要買了!

*台隆手創館=HANDS Tailung,源自日本的 Tokyu Hands,跟我們的 city'super / log-on 相似。



內容大概是說毛巾的編織法跟傳統的毛巾不同,所以可在一兩分鐘內把頭髮上的水分吸乾。

剛才試用過,雖然用後仍要用風筒乾髮,可是乾髮所花的時間大約減少了50%。乾髮前,長髮又不會弄濕衣服,很適合長髮的女生,或是懷孕中的媽媽用來防止頭部及背部「入風」。

平時我為了省時間,總喜歡用最強的熱風去乾髮,弄得頭髮毛燥厲害。用了這個頭巾之後,因為乾髮所需時間減少,感覺毛燥也有減少。希望是真的,不是我的幻覺吧。

不知道 city'super / log-on 有沒有在賣呢?

歡迎留言!

21 comments:

Yen said...

Welcome back, Meling~
你終於返回現實前世界喇~~~

Meling Lam said...

Yen> 係呀,返回殘酷的現實喇,haha~

dephli said...

18號同你同班機返HK,,我系等拎行李果時都見你等緊行李...但我唔夠膽同你SAY HI...因為我驚甘突然會嚇親你...=)...我著灰色冷衫有BLING BLING珠片黑色褲粉紅色BOOT阿有無印象呢??,,,我好喜歡看你架BLOG架~見到你真人真系好開心啊!!!^^

bOnniE said...

台隆手創館,我記得好多得意野
不過都係睇magazine見到ja
原來係似citysuper果類

Carrie @~@ said...

Welcome Back !!
呢條毛巾真係好o岩長頭髮用!

靚靚煮飯婆(靚太) said...

welcome back ar! 呢件產品方便喎!

寶妮 said...

Welcome Back! 歡迎回港! 叉足電介紹的野都分外正呀! 條毛巾質地厚嗎? 台幣599真係幾費啵!冬天用好方便呢!

Me Me said...

睇video, 除咗可以乾髮. 好似髮型都有轉變? 係咪呀?

米齊 maicai! said...

citysuper has got similar stuff but the words on the packing are in japanese.

蘇珊娜 said...

Welcome Back ^^
我更新了ROC的發佈會情況了
http://www.amymagazine.com/amyblog/susannakl/2010/01/15/%e5%b8%b6%e7%b5%a6%e6%88%91%e6%96%b0%e9%ab%94%e9%a9%97%ef%bd%9e%ef%bd%92%ef%bd%8f%ef%bd%83/

http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=12001&do=blog&id=26031&cid=375422#

Meling Lam said...

dephli> 咁有緣!^^

Me Me> 無呀,好似只係話快乾,後尾果個女人用3分鐘,D頭髮已經乾到無水滴出來。

maicai> 咁就好喇 :)

蘇珊娜> thank you!

Evie said...

This is just like the Wrapadoo!
Is this available in Hong Kong? I wanna get it!!

Meling Lam said...

dephli> btw, 你有無見到行李帶上面,寧寧舍舍有條灰色底褲無人認?我地笑o左好耐!

Evie> maicai 說city'super好像有類似的東東,去看看吧。

reddy said...

要去city'super 行下 望下有無先 

timandy said...

想問下跟3M出的速乾毛巾係唔係一樣呀? 我見莎莎有得賣, $99, 好似都幾好咁.

Meling Lam said...

timandy> 呢款?
http://web2.sasa.com/SasaWeb/eng/product/viewProductDetail.jspa?itemno=103079902001

我估有D相似,SPA呢款都係用3M料。

Wintyb said...

Welcome back!
唔知邊到有得買呢?

Meling Lam said...

Wintyb> 我在台灣買的喲,可能city'super也有售。

sherrybi said...

自己都有用吸水頭巾
不过睇VIDEO入边的质地真係唔同滴哦~~
好像挺厚的样子呀~

Szekai said...

呵呵呵...個圖好得意~

dephli said...

有阿...我有見到阿...我初初以為系塊布,,,但我朋友同我講我睇清楚先知系條底底...真系笑死 XD....同埋有好多人去台灣買電飯煲返HK..我都唔知點解~~我系台灣讀書架..但放年假就返香港囉^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站