Friday, January 29, 2010

我的 Obagi 周記:皮膚分析篇

obagi

幾個月前,讀到好友 magmag 的 Obagi日記,眼看她的膚色一直改變,從健康的深膚色變成白皙明亮的自然膚色,斑點也逐漸消退,對於8歲開始雀斑一直伴隨的我來說,Obagi-C Rx System 是我找醫生「打斑」之前主動要試的最後救星。

obagi

旅行前,我約好 magmag 到 MD Skin Solutions 做皮膚分析,以及學用這套家用去斑療程。不過因為本月「trip駁trip」,而「療程」應在皮膚穩定時開始,所以我將於下星期再評估後開始,以防我在NZ被曬傷了而不自知。

obagi

Obagi 是連續8年美國銷量No.1醫學美容品牌,SkinMedica是No.2。這套 Rx Starter Kit 原價HK$3,300,有齊 Serum, Day Cream, Night Cream, Cleansing Gel 及 Sunscreen 5件貨裝產品(除開每件只數百元),間中會有 promotion,而我當然是看準 promotion 機會入手啦。

obagi

MD Skin Solutions 皮膚分析所用的 VISIA 機,能看到表面及底層的問題,包括有幾多是紫外線色斑(因為防曬功夫做不夠?),有幾多是荷爾蒙斑(因為壓力過多或休息不足),而我是屬於哪一種?下面揭曉。

obagi

VISIA 機分析了8種狀況,分別是毛孔、黑頭粉刺、細紋、面層色斑、底層色斑、發紅...等等,美容顧問逐一點出我的問題,首先發現我懶塗眼霜真有「現眼報」了,眼下已經出現幾條明顯的皺紋!

obagi

小圈裡頭那些,就是我的面層色斑。Spots 得分約85(分數100為最好),美容顧問說數量不太多,證明我防曬功夫做得還算好。

obagi

這一張是UV Spots的相片,UV Spots 得分約83,也屬理想的水平吧。

obagi

但是 Brown Spots 就恐怖喇,證明我的色斑大部分都是壓力或熬夜而來(常常在5am見我上facebook的朋友會說:很明顯吧...)

obagi

雖然,從 VISIA 機計算結果顯示,我跟同齡人士相比,總分有92(100分最好=最年青),算是成績理想的一群(多得媽媽從來不准我去曬太陽),可是要擁有更完美、更均勻的膚色,我想「去斑」仍是有必要呢!

我的 Obagi 周記,下周開始。

歡迎留言!

16 comments:

Szekai said...

ooo.. 我好驚係呢d分析儀器下見到自己既真面目...呵呵呵...不過又好有好奇心...

Meling Lam said...

Szekai> 了解自己多D,幾時都係好D。

Wintyb said...

等你 report ah, 我都有粒大斑想整走呢!

candy said...

我已經用緊,好好彩無甩皮

Meling Lam said...

candy> 我都唔係好驚,最多敷返多D mask

Teresa said...

唔知依家仲有無 promotion呀?如果有我都想試下哦!^_^

Meling Lam said...

Teresa> 應該有呀,你可以打去MD Solutions約時間做皮膚分析,順便問問。

CARRIEISM said...

死囉....今個星期我會去做皮膚分析.....
我又係捱夜人....我D斑真係勁左好多...

readandeat said...

如果我去照,肯定唔掂,有排執。

不過,obagi去斑很出名。

reddy said...

雖然我keep住,但年紀漸長,d斑有跡象會更多

呢半年我捱左唔少夜,去照機,包保驚嚇 

Meling Lam said...

reddy> 捱夜真係會多好多斑,重要係底層斑果下麻煩呢。

Honeyet said...

我剛剛今日做第一次皮膚分析,見到底層黑斑果吓我都嚇到傻咗!!!! 以後真係要更加努力護膚喇!! 你皮膚真係好好. 我好多都係60幾分咋!!! 不過都歸咎於之前雖要戶外工作又唔揸防曬嘅後果,只好而家努力喇!!!

Meling Lam said...

Honeyet> 好開心今日可以見到你 ^o^
如果戶外工作又不塗防曬真係會有好大影響呢,我早幾年日日出街借貨又係曬到手臂都有一點點的斑,不過好彩發現只要少曬D,做返美白就真係可以令D斑消失。

果時我用SK-II Whitening Source 搽埋手臂有斑果個位(因為塗面都用唔哂成支o者)真係好快無哂D斑!

aLicE said...

請問你用OBAGI前和後分數差左幾多呀? 我都想試下OBAGI既換膚set.不過好貴...

Meling Lam said...

Alice> 你可以看看我的後續報告:
http://apple113.blogspot.com/2010/03/obagi-10.html
http://apple113.blogspot.com/2010/04/obagi-20.html

Meling Lam said...

Alice> 但係你要上去check過自己的皮膚係咪岩用,有D人會唔岩用/比較岩用其他set。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站