Thursday, January 07, 2010

名單公佈: [RoC 招募] 1月10日的活動

今晚會發出通知電郵,收到後請回覆能否出席。

參加者名單包括:(排名不分先後)
Daisy Maris Fung, Heidi Wu, Littleblue, Pauline Ho, 蘇蘇,
Ernie Lui, Wintyb, reddytime, Sandra Ho, Redapple,
Candy Yip, Katherine Wong, Nakiter, 愛麗絲,Alison Ip,
Tika Ho, Carrie Mak, 靚靚煮飯婆, J Yeung, Decen Wong,
Joyce Fung, fantasyland, Zita Sit, Hidee, Michelle0303

本星期日,4pm開始(時間更改了),請穿上輕便衣服,我們會一起學習瑜伽呢!

歡迎留言!

28 comments:

Sandra said...

中O左...YEAH!!!
已經REPLY O左EMAIL啦...
THX MELING...

Emily said...

好想去呀 難得撞岩果日放假
唔知會唔會有後補呢?

Meling Lam said...

Emily> 暫時未有人退出,而且報名超額4倍了...

alison said...

Yoga!我唔識呢!好緊張!

Meling Lam said...

alison> 唔驚,我都無做開,一齊學啦!

alison said...

我都係時候做下運動嘅!平日嘅体能已經好差!正個亞婆咁!:X
Thx Meling!

Zita(Ta小妹) said...

好野,又有得去LU~謝謝MELING!!!^^
Alison:唔怕唔怕,我平時都好少運動,大家一齊學啦!!

靚靚煮飯婆(靚太) said...

抽中咗!! Thank Meling!
我都未玩過yoga, 好緊張呢!!

Shopaholic.B said...

Meling, 好開心! 我第一次參加您的活動. 重有瑜伽添正呀!
各位10號見!
Xx

Shopaholic.B said...

Meling, 好開心! 我第一次參加您的活動. 重有瑜伽添正呀!
各位10號見!
Xx

Sandra said...

我都唔識YOGA,仲要肌肉彊硬....
係咪一定要著運動衫褲O架???我屋企好似冇喎!!!

candy said...

請問係咪帶衫到時去換都得??

Daisy Maris Fung said...

Yo!我都係咁話,四體不勤,今次一齊去玩吓先

閃閃星小藍 said...

報名超額4倍, 好似人地認購股票咁呀~ HAHHAA!!!

THANKS MELING, 太好了,WEEKEND 有活動了~

Wintyb said...

Yeah~~~ 我第1次做Yoga ah, 好緊張呢~~~
Thanks Meling!

tika said...

好野!
最中意玩yoga ^3^

Szekai said...

OOO... 無份添~
希望遲d會見到各位sister既sharing啦~

Meling Lam said...

candy> 可以去到至換。

Sandra> 任何棉質褲都ok,不要穿牛仔褲。

Heidi said...

OMG...yoga!!! I hope I don't fall down la. Workout on Sunday, yeah.

Sandra said...

咁leggings得唔得呢???
到時要唔要除鞋??我驚個地板好凍...

Zita(Ta小妹) said...

meling:係唔係可以帶衫去換呢??0甘鞋方面有無要求呀??CONVERSE得唔得呀??(因為我波鞋方面得CONVERSE jar~^^)

Meling Lam said...

Sandra, zita> 去到要除鞋,不用另帶鞋,著定棉襪就ok。有位換衫。

Sandra said...

thx...

alice said...

yeah,我已經好耐冇做運動啦

reddy said...

剛才回家看到電郵,感謝有幸獲得出席機會
也忘了有多久沒做運動了,唯望到時能盡力做好,免出洋相..... 有點緊張呢!^^

Meling 及其他blog 友們 
星期日見 ^^

hidee said...

希望果日唔會太勁啦d yoga,,我番0530-1430XDDDDD 兩點幾起身下午四點幾做yoga,哈哈!!

anyway,好開心可以出席呢*其實一直都想keep住做yoga架!本身都想join course,不過呢份工又真係好難去keep到做..sigh*

see you on sunday!

J Yeung said...

第一次參加活動就要獻醜添...^^" (我都係肌肉僵硬型...)
Thanks Meling & 各位到時見喲~

蘇珊娜 said...

我昨天已經覆左e-mail
謝謝meling
大家星期日見~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站