Tuesday, January 05, 2010

Sofina AUBE couture 戀上你的唇

sofina aube

12月份,Sofina AUBE couture 搶先舉行2010春妝新品發布會,所有新品於2010年1月1日開始發售。看代言人相武紗季日劇《絕對彼氏》女主角),在海報裡甚有明星氣質,平常的她只像個鄰家女孩,原來只要換上一雙性感的櫻唇,馬上變得魅力四射!

sofina aube

今年春季的 AUBE couture 新品以 Designing Premium Rouge 為主打,Designing Highlight 及 Designing Lip Liner & Concealer 輔助,眼影方面未推新色。

sofina aube

Designing Premium Rouge 與一般的唇彩或唇膏有什麼不同?現場設有投票區,讓記者猜猜它的功能。原來,它一共有唇膏、唇彩、潤唇膏及唇部精華4大功能,說它像手機一樣「多功能」,也不誇張。

sofina aube

Designing Premium Rouge 共有16個新色,每支HK$210。能做到顯色度與滋潤度俱備,因為它加入了護唇、去唇紋的 Lip Essence 及 Lip Balm,又有適量的柔軟石蠟及油分,能畫出不透明的顯色唇妝,同時立體及水潤感充足。

sofina aube

模特兒 Tasha 的妝容崇尚自然,塗上 Designing Premium Rouge (OR763),顯色度已夠上鏡。

sofina aubesofina aube

另一模特兒 Rachel 的妝容帶有點點復古味道,化妝師 Gary Chung 先為她用 Designing Lip Liner & Concealer(RS31,HK$160)描繪唇形,再加上 Designing Premium Rouge (RD562) 塑造奪目紅唇。

sofina aubesofina aube

另一新品 Designing Highlight(HK$260)附有前所未見的光影掃,可摺成一半掃眼下位置修飾眼圈,也可打開掃全面。



相片難以表達,我拍了 iPhone 短片示範。

sofina aube


另外 Gary 也有即場為兩個妝容解說。

sofina aube

在 Gary Chung 的化妝示範之後,大會舉行一個有關「化妝」的小遊戲,每人手上有一張畫紙,限時在畫紙上用 AUBE couture 的新品為漫畫少女上妝。

sofina aube

意外地,我的作品竟獲得評判 Gary 的青睞,選為入圍者之一 XD

後來,這個像「謝安琪」的造型,更獲得全場大獎,為我贏得 HK$3,000 的 Sofina 禮劵呢!

sofina aube

多謝 Gary & Sofina!我已經想好要換取好多支 Sofina beaute 活氧碳酸潔面泡沫及 Designing Premium Rouge 送朋友。

sofina alblanc

同場加映,Sofina Alblanc Extra Create Vitalizing Cream 在12月初推出。中文名字惹人遐想,名為「潤白美肌喚肌精華霜」,HK$720/40g,在Sofina的產品當中,屬貴價貨。

大部分品牌的美白產品都在春夏推出,質感偏向清爽,可是這個「精華霜」在冬天推出,滋潤度不低,但滲透得很快,用後感跟某些HK$1500以上的面霜近似,但一覺醒來時皮膚不會油油的。

sofina alblanc

發布會當日,有BA為記者即場用「潤白美肌喚肌精華霜」進行手部按摩。只有伸延性及滲透性好的面霜,才可以用來做按摩霜呢。

歡迎留言!

19 comments:

蘇珊娜 said...

SOFINA是我的至愛品牌之一
對它的product真的愛不釋手~~

Carrie @~@ said...

Meling, 恭喜你得到大獎!

daidai said...

心動心動ing......

Heidi said...

Sofina is one of my favorite brand... I want to try their new lip gloss! Also the brush is very cute.

LaurieR said...

個光影掃好特別呀!!!!
D毛質O唔OK??

靚靚煮飯婆(靚太) said...

sofina d 彩妝, 我都有用開呢, 好好用, 而且真係好鍾意佢d 包裝, 太靚呢!

Wintyb said...

Congratulations!
I tried the sample of the lipgloss/lipstick (唔知叫乜好)too, quite nice ah! 但因早兩日買了 Shiseido Maquaillage 支 gloss, 暫時無$ 買Sofina。
我都用左大半支炭酸潔面泡呀~~~

閃閃星小藍 said...

個唇膏好好搽, 我都好like!!!

reddy said...

這品牌的產品 印象很好
炭酸洗面及精華霜 都非常好用
OR763 是我心水的顏色  ^^

KB said...

Meling, 恭喜你呀!!

BabyMaybe said...

恭喜 Meling 贏到大獎啊~

之前見到光影掃個design覺得好方便帶出街, 估唔到呢個設計原來仲有實際用途, 好特別

新唇膏有埋護唇功效好吸引 >v<

Szekai said...

Sofina既彩妝.. 我都係一個小小Fans..

candy said...

好勁呀,贏左三千蚊禮卷.
我最近換左唇膏sample來試,效果幾好.
我覺得新出呢支好似係唇彩加唇膏合體版

candy said...

好勁呀,贏左三千蚊禮卷.
我最近換左唇膏sample來試,效果幾好.
我覺得新出呢支好似係唇彩加唇膏合體版

Meling Lam said...

candy> 唇彩加唇膏合體版<-都可以咁講,有唇彩咁立體,唇膏咁顯色。

Szekai> same here ^^

J Yeung said...

我是SOFINA護膚品小FANS, 反而未擁有它的彩妝.
下次經過COUNTER睇下新LIPSTICK先. ^^"

alice said...

謝安琪髮型設計好靚喔....成日都覺得依d公仔紙好難上色,好難幫佢化妝呀(上次某活動又係玩同樣既game,我完全上唔到顏色,最後要ba出手,嘻嘻!)

佢今次支唇膏真係唔錯,平時我都好少用唇膏,但試左Sample後都覺得好正,重要既係我揀到岩用既色呀^-^

alison said...

我最後換唔切個唇膏.......
好傷心!!

恭喜MELING 中獎呢!!!

鼠鼠 said...

恭喜晒呢..中左大獎~
咁佢新出呢支唇膏都幾抵wo..$160有咁多功效..唔知有冇淺色d既呢..我見model果d好紅

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站