Wednesday, January 06, 2010

是日好買:髮髻小工具 Whirl a style Bun Maker

whirl a style

晚飯前,在 city'super 閒蕩,看見這個用來束髮髻的輔助工具。

記得友人B小姐曾用它去束髮髻,束得漂亮又整潔,我也想買來試試看。 有幾種顔色,也有不同的長度。小號束的髻較少,大號束的髻比較鬆,視乎你想要怎樣的效果。

whirl a style

city'super 那裡有播放示範錄像,看了一回兒就學懂了。這個工具售HK$65左右,有點貴,但抱著試一試的心態,還是買了再算。



可到 Youtube重溫束髻教學的方法。

whirl a style

我自己試了兩三次,束不到。找老公幫忙,他第一次束就成功了!

歡迎留言!

17 comments:

giegie said...

你老公好犀利呢... :)

N@kiter~! said...

請問有甚麼是艾倫先生不會的!???

alison said...

真係幾貴,不過效果又唔錯bor!

Wintyb said...

I saw it in log-on last week. Saw the shop assistant demonstrate how to use it but it seems that it's quite difficult to hook it up in the end. taht's why I didn't buy it that day.

little ka said...

Naki
我知艾倫先生有咩唔識
就係"節食"~~~~~~

alice said...

除左煮食, 連set頭都得, 俾10個叻meling既相公 ^-^

Heidi said...

Your husband is super incredible!!! I hope my husband can do my hair too...hahaha!

Zita(Ta小妹) said...

我之前都想買,但驚"舞"唔掂,所以放棄0左~

Meling Lam said...

little ka> gimme five!

Zita> 真係唔係好易整,頭髮短D反而可能易D。

Carol said...

我之前都買左,有時返工要札髻,這個真係一個勁好幫手。
未買這個之前用螺絲型髮夾札到手都軟都未札到。
我通常係札左條馬尾再卷,你試下咁樣得唔得。

Meling Lam said...

Carol> thanks, 等我試下。

Me Me said...

坊間都有好多類似產品
我都買過嚟用, 真係好方便o架

Honeyet said...

我起初一見都好想買,不過都覺得$65貴咗啲. 遲啲有平先再買啦!! 嘻嘻!!

Daisy Maris Fung said...

我頭先走咗去買一個細嘅(因為我頭髮好碎),個職員幫我試咗一次,幾好啊。依傢響度玩緊,好好玩啊。

Daisy Maris Fung said...

嘩整到啦,我鐘意啊鬆鬆哋咁,由得佢個圈露出黎都ok,因為我頭髮少,無計啦。果然係好介紹!

Meling Lam said...

Daisy> 咁就好喇 :)

kate said...

OH...這個我之前在一些買髮夾的地方買過了
=_=超便宜...好像$10左右而已...
那時買來在家用的~不過好想是ONE SIZE~
我頭髮長所以沒所謂...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站