Monday, February 01, 2010

是日減肥:日本低卡即食麵

低卡即食麵 減肥麵

上主必定是聽到「我要減肥」的哀號,在我苦苦思索如何在每晚都約好朋友外食的情況下把在新西蘭「賺」回來的體重減去時,收到一共6包 SaSa 公關送來的即食麵。

即食麵?SaSa?我沒有寫錯,你也沒有看錯。減肥代餐見得多,每次再聞到代餐奶粉的味道我都會作嘔,始終想吃「真食物」,也不能靠 crash diet 過日子。

幾年前已聽過日本女生愛用寒天、春雨或蒟蒻麵食代替傳統麵食減肥,而日清也有推出杯裝即食春雨,可是寒天及春雨飽足感很低,有時吃了一杯還要多吃一大塊肉才飽的話,就失卻 keep fit 的意義了。

低卡即食麵 減肥麵
低卡即食麵 減肥麵
低卡即食麵 減肥麵

這一系列名為「肌之子」的蒟蒻麵看來很美味,我收到的6款當中,最低卡那款(柚子胡椒)只有25 Kcal,最高那款(咖哩)是69 Kcal。

25 Kcal,熱量相等於1/6碗飯,比一片白麵包更低卡。如果用來做代餐,你看看可以吃少幾多熱量?

低卡即食麵 減肥麵

累積財富要靠開源節流,減肥剛剛好相反,只要支出多於收入(運動或日常活動量所消耗的熱量 > 每天合共所攝取的熱量,包括油分及糖分),那怕每天只是「超支」幾百卡,體重都會下降而非上升。

低卡即食麵 減肥麵

今早煮麵時,發現它是不用煮的,只要用熱水把蒟蒻麵燙一燙(我想是用來把蒟蒻的怪味洗去吧),湯汁及調味加200毫升熱水,加在一起就可以了。

低卡即食麵 減肥麵

感覺像吃素海蜇,當然沒有傳統麵食的麥香,但飽肚感頗高,單吃它的話(我)可以代一餐。胃口較大的女生,可以加點蔬菜及肉片同吃,像上面的廣告圖片一樣。而且每包都加入了1,000mg海洋骨膠原,有美肌功效呢!

至於售價,定價是HK$38/包,HK$100/3包。比日本版的即食麵更貴,但又比起買個飯盒便宜。

歡迎留言!

18 comments:

靚靚煮飯婆(靚太) said...

呢個我昨日都見到呀! 唔係成手嘢, 我都會買嚟試下呢! 賣相真係好吸引, 又可減肥的健康食品!

Re:歡樂滿becca said...

開頭係sasa見到, 都覺得即食面要$100(3包), 真係有d 貴, 不過如果當佢係減肥代餐咁食, 覺得其實又ok喎, 佢好似個size都唔係太細,之前食過orbis d 代餐都要差唔多價錢, 仲要勁細碗!!!

小瓶子 said...

Sasa 可以买到?

Meling Lam said...

小瓶子> 係呀 ^^

candy said...

我諗食一包我唔夠飽.宵夜時怕肥食呢個唔錯

pandora said...

I saw it in Sasa last time, but find it too expensive al ...

alison said...

25 kcal 真係好吸引........
平日一個春雨都要接近100kcal~~~

Daisy Maris Fung said...

其實依傢出去食個lunch都30幾啦,這個可以減肥有附加功能喎,賣哩個價錢ok傢。

閃閃星小藍 said...

我都係SASA見到!好出奇!
但係呢... $38蚊喎///

Wintyb said...

好吃嗎?

Meling Lam said...

Wintyb> 麵豉味好吃,柚子胡椒個湯就淡口o左D。

小瓶子 said...

谢谢你的推介!!

reddy said...

咁我都買個麵豉味試下先 
^^

Me Me said...

估唔到出咗咁多隻味, 真係有排試

nicole said...

味道幾好, 不過佢浸住麵個包水, 要唔要ga?
我倒左, 自己加D滾水入去.....D骨膠原享D麵度定享D水度ga?

Meling Lam said...

nicole> 浸住麵個包水<-唔要,可以即刻倒o左佢。Check過,骨膠原在麵裡頭。

laugh said...

好似 sell 梗野咁既...普通蒟蒻麵 (唔連湯包) Sogo, 吉之島只賣 $8.5之ma.
不過費時整又唔介意$都ok ge.

Meling Lam said...

Laugh> 咁要試埋jusco果隻至知邊隻好味啲。

係sell又唔錯呀,可惜賺咗都唔關我事,又唔係我賣。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站