Monday, February 08, 2010

中醫說的話

濕疹

覆診。

手臂上的風疹,經已走到頸上及腳上,還好沒有走到面上(touch wood)。中醫見狀,問:「你是不是有塗藥膏?」「有呀,西醫處方了輕量類固醇。」「哎呀,風疹一塗類固醇就會走位,如你塗了999皮炎平,會更嚴重!」

然後中醫處方了三劑中藥,三劑浸劑,說:「蝦蟹魚生鵝鴨牛肉雞蛋煎炸貝殼芒果酸辣都不能吃!」......再見了,深井燒鵝!再見了,吞拿魚腩!再見了,瑤柱及蠔豉!再見了,小肥羊火窩!

唉,如此戒口,無可能唔瘦啦。

濕疹

為了加速痊癒,多買一片松焦油藥皂。小時用過,每次用後都有好轉,今次再試試,反正只是HK$28一片。

濕疹

要戒口,唯有繼續我去旅行時曾停下的「半素周記」,煮一客讚岐五人眾烏冬,用八雲麵汁造清湯,加點蔥花,又是一餐。

我是藥煲。

歡迎留言!

9 comments:

Me Me said...

我咪一樣, 呢排都要煲藥

但願我只是一片綠...葉 said...

保重呀~~~~~
真替你擔心......
宜家好0的未呀 ??

candy said...

咁新年好多野都唔食得wor!下個星期好多中醫都休息唔開,要執多幾日藥呀!!

Meling Lam said...

Me Me> 可能天氣轉呀,好多人病,你睇醫生了嗎?

但願我只是一片綠...葉> 我又剛剛找到一款可以即時止痕又不是類固醇的東東,是...萬金油,哈哈!

candy> 嗯嗯,順便減肥,都無咩所謂,新年前我會再覆診。

嘉露 said...

保重啊!
快d好,農曆年就可以食多d好嘢,如果唔係就要望梅止渴啊!

timandy said...

忍下口啦, 好番又可以開懷食過.

祝你早日康復!

Me Me said...

我睇咗中醫喇. 醫師一嚟叫我執多幾劑, 二嚟叫我戒口, 咁就會快d 好返.

希望你都快d 好返, 咁就可以食多d 好嘢

Yip said...

一定要戒口吖, 尤其是有味精GE食物.
我之前出風診, 睇咗成半年中醫先好得吖... 肉頪淨係食魚,雞同豬,,, 十個慘~~

Meling Lam said...

Yip> 知道了,嗚 >.<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站