Friday, February 05, 2010

虎!虎!虎年利是封

利是封

每年都會收到公關好友送過來的特別版利是封,尤其是結婚之後,更會收到雙份的分量。嗯嗯嗯,我已經換好零錢封利是喇。

「最有創意」設計非 NeoDerm 莫屬,好有型的虎爪啊!

雪花秀利是封

「最嬌艷」的是雪花秀,珍珠粉紅色雪花圖案,配上「花」開富貴幾個字。

fancl

「最有心思」的 FANCL,分別有「迎春」或「接福」,可配成一套去派。

air new zealand

「最具異國風情」有 Air New Zealand,我覺得那隻老虎好像用了 Maori Tattoo 去表達,對嗎?

風月堂

去風月堂吃飯也送利是封。這款的設計相對無趣啦。

迪士尼

同場加映迪士尼公關A小姐送的剪紙揮春,十個靚!!!

迪士尼

你數到揮春裡有幾多隻米奇嗎?

歡迎留言!

12 comments:

Heidi said...

I got the 利是封 from NeoDerm too, it's so pretty and I'm still thinking who to give to.

靚靚煮飯婆(靚太) said...

今年各大品牌所送的利是封真的別緻呢!

嘉露 said...

米奇老鼠剪紙揮春好靚,好有心意呀! 知唔知係廸士尼樂園內有無得買? Thanks!

waiwaiisis said...

第一款真的超可愛
請問可以在市面上買到嗎?

Meling Lam said...

嘉露> 可能有呀,未有有關的商品list。

waiwaiisis> 唔知買野會唔會送呢?

reddy said...

你的日誌提醒左我
重未去fancl house 行過轉 ^^

但願我只是一片綠...葉 said...

NeoDerm 果個仲有絨毛0架......
好鍾意......
借你呢度個blog 同佢地講一聲謝謝呢~~~~

Szekai said...

虎爪利是.. 好得意呀.. ^^

Carol said...

我聽朋友講如果你係全年通行証的朋友, 去到Disneyland就有米奇老鼠剪紙揮春送呀!!

Mag mag said...

好靚呀~~~~~~~ 米老鼠嗰個好靚呀!!
最鍾意迪迪尼玩hidden mickey!!!
如果A小姐都送俾我就好喇

Me Me said...

好鍾意米奇老鼠剪紙揮春

Meling Lam said...

Mag mag> 用利是封同佢交換,佢要用!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站