Saturday, February 06, 2010

新品入手:Bobbi Brown Color Strips Collection

bobbi brown

今日做了幾件有建設性的事,轉頭馬上去 Bobbi Brown 買物獎勵自己,呵呵。

bobbi brown

在店內,發現1月29日上架的 Color Strips Collection。原本只想買 Pale Pink Pot Rouge,即時改變主意買這個。

bobbi brown

可是我實在太遲入手喇,大部分顔色都賣光光!

在旺角分店,眼影只賣剩 Aquamarine,Pot Rouge strip 就有齊 #Fresh Coral 及 #Fresh Pink。反正我喜歡閃亮銀的 #Lightning,又可用 #Grey Sky 畫眉,#Storm 畫眼線/塗上眼瞼,選 Aquamarine 也合我意。

我只問櫃姐:「幾錢?」「$560」「全部?」「對,連同迷你掃。」「這邊是 Pot Rouge?」「沒錯。」馬上 close deal。好妝品跟好男人一樣,手快有手慢無。

bobbi brown

Pot Rouge 那邊我選 #Fresh Pink,因為我只用中間的 #Pale Pink,其他顔色少用。

bobbi brown

看到 Poster 上有很多顔色的呀,可是都被其他女生搶光喇~ 我太慢了!

bobbi brown

Eye Shadow color strip(由上至下)Petal,Orchid,Aquamarine,Bonfire,每款$280。

當然,你可選兩條 eye shadow color strip,或是兩條 Pot Rouge color strip,不一定要每款選一條。凡買兩條,都會送鏡盒及迷你雙頭掃,送完即止。祝你好運!

歡迎留言!

4 comments:

Ta小妹 said...

呢隻我都有留意~好似幾好0甘,但唔知上0左面後d顏色會唔會好淡呢??我之前都有買過bobbi brown的palette,但顏色總係好淡~

CARRIEISM said...

嘩!! PETAL同埋BONFIRE都好靚呀~ 一盒搞掂晒好吸引呀

靚靚煮飯婆(靚太) said...

好方便喔, 一盒有齊眼影, 唇彩, 出街可以帶少幾件產品, 帶一盒就攪掂晒!

momobe said...

馬來西亞太慢了。
你2月推介這個 color strips collection 馬來西亞這邊4月才做推介T.T 慢到無朋友>..<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站