Monday, February 22, 2010

是日DIY:Mini Foot Spa

spa

常常穿高跟鞋,後遺症不少。

小腿肌肉酸軟有 uSqueez 解決,因穿高跟鞋而令到腳枕出現就要靠自己努力做 Foot Spa。全套 Foot Spa 應該包括磨砂及熱敷,最少花半小時,不能每天做。平時我會用塗上護髮素之後等待的幾分鐘,做個 Mini Foot Spa。

spa

Step 1:用磨皮挫去死皮

塗護髮素時,應該是淋浴有10分鐘了,腳皮開始變軟,是去死皮的好時機。曾買過幾個品牌的磨皮挫,到頭來是這個友人送的 P.Shine Beauty Foot 最好用。提提你,磨皮挫用後不要只用水洗,應該用舊牙刷把它擦一遍,把藏在磨皮挫中央的死皮徹底洗走。

spa

Step 2:用 Heel Cream 滋潤雙腳

洗澡及抹乾身體後,回房中塗上腳部潤膚露。上次買的 Secret de Femme Rose 018 Heel Cream 用 Rose Water 做基底(一般護膚品只用純水做基底),其他成分有甘油、Sunflower Oil、Grape Seed Oil 等,不敢說是我用過最潤的 foot cream,但一定是我用過最香最討好的 foot cream。忘了售價,好像是百多元,有220g,好耐用。

spa

Step 3:穿上保護襪

上月去新西蘭旅行前買下爽健 Qtto 夢の纖腿襪,本來打算在飛機上穿,後來我在酒店每晚都有穿,穿上後翌日醒來雙腿果然有瘦,連帶因為走路太多引致的腫脹也可消除。售價HK$249,有點貴,不過好適合用來在塗 Heel Cream 後穿上,令滋潤效果維持一整晚,一物兩用就買得過。

spa

每天持之以恆,好過臨渴才去掘井呀。

歡迎留言!

5 comments:

said...

爽健呢款纖腿襪有分日夜兩個版本,日用版好似係萬寧獨家限量,價錢一樣咁貴~

Meling Lam said...

亮> 我呢款在屈臣氏買,日用版我就唔用喇,在日本類似的日用壓力襪好多唔過HK$100。

Natalie said...

我剛才睇完立即去買socks, 但有M同L之分, 但又冇寫分別有幾大, 咁應該買....M定L, 想問你買了M OR L? THX

Meling Lam said...

Natalie> 我買M, 你幾高?我唔知佢係分長短定係分闊窄。

Natalie said...

我163cm, 我都係唔知佢分長短定闊窄, 所以問問, 你M會否好緊??THANKS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站