Friday, February 12, 2010

是日好用:Jurlique Jasmine Body Care Lotion

jurlique

連續三天喝了六碗中藥之後,皮膚敏感終於停止,可以安樂地過新年了。同一時間,收到 Jurlique 新品 Body Care Lotion。

那天跟朋友說起,為什麼過去的風疹沒那麼嚴重,今年特別嚴重呢?從網上找到資料,風疹其中一個成因,是運動太少,體內濕燥,於是毒素無法經排泄物或汗水走出來,但凡吃到刺激性食物,如貝殼類海鮮、羊肉、麻辣等等,就會一發不可收搭,像一次過爆發很多暗瘡似的。

要治好風疹,中醫會調理體質,令身體能正常排毒;而我會自己多做溫和的磨砂,好好疏通毛孔,同時做好滋潤功夫,令表皮代謝正常化。而那天我跟朋友通電話時,就是發現去年我天天都有勤力做磨砂,但今年偷懶沒做,就出事!而有護理的面部皮膚,卻沒有代謝不正常/無法排毒的問題啊。

這支 Jurlique Jasmine Body Care Lotion 有怡人的茉莉香,性質溫和,乳液伸展性很高,好容易均勻塗抹到皮膚上。過去曾用過多款 Jurlique 的潤膚霜也沒有出現過敏,所以今次也會放心使用。

jurlique

多謝品牌公關送上的茉莉茶香曲奇,我會容許自己每天吃一塊 :P

歡迎留言!

5 comments:

mookbeauty said...

我想問問風疹是怎樣的?

Meling Lam said...

http://www.hk-doctor.com/health_article/html/Urticaria_C.htm

BabyMaybe said...

原來磨砂咁緊要ga, 唔怪得我D粒粒生完又生
你提醒左我原來已經超耐冇磨砂......
等我試下勤D去角質先^^

alice said...

這幾天我媽媽的"尋麻疹"都嚴重左呀.....食西藥都頂唔到

Meling Lam said...

alice> 我諗佢都係快D去睇中醫好D,可能有D初二都開o架喇。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站