Tuesday, February 02, 2010

是日好用:OLAY Regenerist Micro-sculpting elasticity eye concentrate

olay regenerist

產品名字好長。

記得半年前在《allure》雜誌,經已見過這支眼霜的廣告。香港方面12月推出。看到廣告時,心想,內裡那個螺旋形的白色的東東不知是什麼?擠出來使用時,可能又是正常的乳霜吧。

而我曾經用過很多品牌的 eye cream 或 eye gel,通常 eye gel 我會嫌不夠潤,用 eye cream 有時又會引致油脂粒,好像永遠沒有剛剛好的 solution,只好在用 eye cream 時盡量用得少一點。

olay regenerist

把 OLAY eye concentrate 擠出來時,發現它是一半 gel + 一半 cream。白色的是 cream,透明的是 gel,一目了然。想不到只是用這個簡單的方法,就能夠把 gel 與 cream 的好處合二為一。

至於效果,由於我實在太懶於塗 eye cream,可能一星期才記得塗一次,而上月底收到這個 eye concentrate 碰巧是我做皮膚分析後,眼下經己出現很明顯的眼紋,於是激發了我每早每晚都塗,日子有功,眼紋確是淡化了,又沒有出油脂粒,太好了~

歡迎留言!

9 comments:

嘉露 said...

可唔可以退黑眼圈呢 ?

但願我只是一片綠...葉 said...

我諗緊,佢同Roc0既功用應該是不同的,對嗎?

reddy said...

好吸引呢 
是否經已發售 ?

Meling Lam said...

reddy> 係呀,正價HK$239.90。

但願我只是一片綠...葉> RoC Retin-Ox 主要是去紋,呢款就係收緊+滋潤等等。

嘉露> 應該唔係主要用來去眼圈,收眼袋+緊緻為主。

Me Me said...

好想試, 轉頭去萬寧睇吓有冇先

蘇珊娜 said...

我剛試用roc~~
昨天剛開了olay~~
質地真的感覺不錯~~~

ticklemelia said...

Hi,
I bought this product (Olay Regenerist Micro-Sculpting Eye Concentrate) in Watsons, but it isn't listed on the Olay website. Does it work? Is it a good eye cream? I don't know if it works because the ingredients are very strange, and there is no English on the box.

Jennifer said...

Today I also bought this product in HK at Mannings, there is also NO English on the box and no pamphlets or isntructions inside inside the boxes. Strange! Is it because HK sells these products as on and off the shelf without a reliable stock or future stock. Or have they simply expired. I can't find any English versions on the Internet either.
Wondering

Meling Lam said...

ticklemelia, Jennifer> 關於出廠規格的疑問,我係普通消費者都無可能答到你,你可以打去P&G問,顧客服務熱線:2583 3583

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站