Monday, March 15, 2010

日式周末斷食 第二天

immudyne fastern club 果汁 斷食 減肥

嗯,算一算,這次斷食由3月13日早上8時開始,3月15日凌晨3時結束,一共43小時。

而這43小時,是包括了睡眠的時間,因為只有睡著時更能抵擋食物的誘惑。

不過在3月14日早上5時左右,我突然餓到看見「藍色的星星」,快要昏倒,真是人生第一次!難道是酮體中毒?

即時被老公喝停,煮了餃子和麵之達人給我吃。所以我也算是斷食失敗了,只能用之後的時間補回。

43小時後,上磅是輕了3磅,不多。但是腰圍就減得比較明顯,減了3吋!

還有,如果有人有揀飲擇食或是不珍惜食物的不良習慣,斷食之後,包保什麼都吃光!

由於捱餓實在太辛苦,會令人思想也改變!所以,接下來的復食期更重要,果汁多喝兩天之後,就要出動 Daidai Diet 幫助減小食量。

immudyne fastern club 果汁 斷食 減肥

FASTERN Club 套裝在莎莎有售。請一定要考慮過自己的身體狀才開始斷食,捱餓太辛苦,不是每個人都能接受。

歡迎留言!

7 comments:

CARRIEISM said...

我食過3天蘋果餐呀~又係食到我見到星星,係床爬去廚房(真係爬, 因為腳冇力),好似飢民咁食麵包!!!

你呢個2day diet真係用血淚寫成!!!偉大!

Sesame said...

我之前都試過斷食減肥, 過程完咗既第一日 我已經開始係咁食, 連平時唔鍾意食既嘢, 竟然都會想食, 結果體重仲勁過之前. 但如果你出現頭暈呢, 唔好再試喇, 好傷身架.

蘇珊娜 said...

很想試~~但好像很辛苦XD

said...

腰圍減3吋!好厲害啊,也算是成功了啦。

Meling Lam said...

carrieism> 我也估計不會瘦得太多,同埋會好辛苦,所以我想親身經歷下,究竟有幾辛苦!

Sesame> 如果我及時訓著可能會好D,一睡著我可以24小時不吃不喝都不會餓醒。

蘇珊娜> 係幾難捱...

秀> 也是 ^^

婷婷 said...

唔怪之得上天將生仔的重任交比女人,女人其實可以好捱得,嘿嘿!

Mini life book said...

I just finish 7 days斷食,瘦了10磅,有氣有力,仲可以做運動,皮膚也變美麗了呢!:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站