Tuesday, March 23, 2010

甜心空中廚房 開始投票

air new zealand creme brulee


開始投票喇!請到此投我一個 "Like" 啦,thank you m^.^m

http://www.facebook.com/airnzhk?v=app_10442206389

其他參加者都有個「心」?我反傳統用了個比較內儉的做法,
把甜品有甘(黑朱古力)有甜(燉蛋),
有熱(燉蛋)有冷(雪糕),
有纖維(橙)有營養(蛋=蛋白質,雪糕及奶=鈣,橙=維他命C)
的特質,去代表情侶一凹一凸,互相配合的意思,
希望你欣賞。

不求勝利,
只希望有你幫手投票,
讓我不會輸得太難看啦...

歡迎留言!

7 comments:

閃閃星小藍 said...

嘻嘻,我都有投票呢,對手太強勁啦!

(黑朱古力)&(燉蛋) 閃閃很愛呢!!!! yeah!

Meling Lam said...

閃閃> 等我又投返你。一人投幾票都得o架!

閃閃星小藍 said...

其實我都唔知呀~個個甜品我都好鐘意唷!
參加唔同既活動係好好既體驗呢!yeah!

candy said...

meling & 閃閃,
已經用行動支持左你地喇!

Wintyb said...

投左 la~~~幾時請我食呢? hee hee

Szekai said...

支持支持~

Meling Lam said...

all> 多謝支持,可惜我只有未到100個like呀暫時...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站