Wednesday, March 24, 2010

錄象分享:五分鐘除毛技巧

veet spray on hair removal cream 美腿 脫毛

為什麼我會把貢茶的奶蓋放到手臂上呢?

呵呵,因為那不是奶蓋,是像奶蓋一樣幼滑的除毛乳霜。

昨晚我用 Veet Spray On Hair Removal Cream 把一邊的手臂毛毛除去,順道拍下 video,大家不怕看到我的睡衣 look 的話,請看看吧:



**********************************************

veet face wax strips 脫毛蠟紙 美腿

另外,昨天 FY 留言問如何除唇毛。為了除得徹底以及不留一點點的痕跡,我大多用蠟紙(wax strips)去脫。

veet face wax strips 脫毛蠟紙

我通常用 Veet 這款一盒有20張的纖巧裝蠟紙,每次脫毛後可以用附送的 Finish Wipes 把餘下的蜜蠟抹去,很方便。

veet hair removal 脫毛 美腿

從屈臣氏帶回來的宣傳單張上,有列明哪款用品適用於什麼部位,一目了然。

歡迎留言!

28 comments:

肥痺DIDI said...

這個品牌好似都唔錯呀
不過我向來沒理我的手毛..HAHA

Meling Lam said...

didi> 用到腿毛上效果亦好好,不過我怕醜,所以拍video只拍手而不拍腿之嘛~

閃閃星小藍 said...

唇毛個個幾好喎~

Cooking Meow said...

其實想問.. 長期用脫毛mousse黎脫毛有無問題呢?
始終係0的chemical黎"那"斷0的毛

Juliana said...

我以前試過但無效,主要原因不是它的成份不好,而是本人的毛髮太粗太多,結果唯有天天用鬚刨 (*羞*)

candy said...

蠟紙有無大D既SIZE??我想用來脫手毛.如果咁細張要用好多相wor!

sherrybi said...

我都未試過尼個牌子
會唔會好快又生返呀??

Meling Lam said...

Candy> 有隻size係比手腳用,大約係信封大小。

sherrybi> 呢個新formula我都係岩岩用,我一邊手用剃刀,一邊手用cream, 下星期話你知毛髮再生速度有咩分別。

Meling Lam said...

Cooking moew> 根據我舊年用veet脫毛膏的經驗,之後生出來的毛毛會好幼。用剃刀之後生出來會粗啲,視乎你是否介意。

Juliana> 我會用膏整一次,漏網果少少至用剃刀補。

Yen said...

一小片去唇毛的一款會不會貼得很死??

撕下來會流眼淚嘛??

諗起都痛

Meling Lam said...

Yen> 痛不痛跟大片小片沒有關係,我係去過bliss做lip wax之後至愛上用蠟,用蠟紙慳返唔使煲,再快啲。撕果時要一隻手按皮膚,另一手向反方向撕,之後用body oil點少少舒緩就ok

Jay Y. said...

我都想試下蠟紙(for唇/手腳), 但一諗起痛就怕怕咯...@_@ 部拔毛機用左5次都無就放埋左一邊...
現在我面及唇會用panasonic個電動面刨, 手腳就用返傳統刨刨.

FY said...

Thank you - Meling :D

FY said...

Thank you - Meling :D

N@kiter~! said...

我都試過用 Veet,
但可能我皮膚較薄 (敏感?)
而佢始終係化學野,
我會覺得好刺激,
用完會覺得唔舒服。。。

但個蠟紙又唔錯喎,睇下今晚買盒黎用下先。

煲子 said...

我成身都好多毛,一到夏天就要成日脫,好煩.我都有用Veet黎脫手同腳,不過我用過隻係有海綿既,都唔錯架.而塊臉我最近就買左部線臉機黎脫,脫左滑好多好多

Meling Lam said...

Jay Y.> 果時我都有問過,點解用刨會愈刨愈粗,原來因為正常來講我們的手毛腿毛是「尖尾」,但用刮刀或電刨處理後會變成「平頭」,於是長出來時即使好短,始終都會睇落好黑好粗。

Nakiter> 所以我用敏感皮膚配方,你用normal定敏感?

煲子> 海綿果套我舊年有買,不過後尾覺得除毛後好難洗乾淨個海綿,後尾被逼丟o左個海綿,有D浪費。今次個膠刮勝在一沖水就乾淨,都幾方便。

線臉機?咩來?聽落好得意!

jade_an_m said...

我都用過脫唇毛...好痛...但效過好正....哈哈哈
但第二次再脫因為D毛太短....已經脫唔到

jade_an_m said...

依個可唔可以脫腋下架??
我之前用過脫唇毛...但第二次太短已經脫唔到啦

Meling Lam said...

jade_an_m> 可以脫腋下呀。

Tika said...

ok wor這 video!
原來脫毛就是這麼簡單~

煲子 said...

線臉機效果其實就好似美容院幫你做線臉咁,不過佢係部細細部既機器,可以自己線走d毛,對臉毛好多既人好有幫助,不過線起黎就有d痛

reddy said...

好耐好耐無用了 都只係用剃刀剃 以前用過下同類產品 但陣味好難接受

唔知而家會唔會都係咁 ?

Meling Lam said...

嗯~原來如此。

至於大家話怕「化學」果個問題,我見敏感配方有蘆薈及維他命E護膚,應該已經有保障(起碼我用後都無紅),不過如有擔心,可在皮膚上塗少少做個 patch test,5分鐘後抹去(敏感配方5分鐘,一般配方3分鐘),然後24小時後看看皮膚有無問題(染髮劑都係咁樣測試),無問題就可以放心用咯!

lazybone said...

好似好方便咁,好耐之前都用過呢d mousse既脫毛膏脫underarm,但發覺唔能夠剃得好貼,搞到有d毛頭咁,唔知係咪會唔會好d呢?

同埋我對唇毛wax果個有興趣呀,係咪得一隻架咋?同埋邊度有得買呢

Ernie said...

咦!這個比之前的牙膏裝更方便啊!

Meling Lam said...

lazybone> 係呀,得一隻,粉紅色盒(認住我出果張相),都係watson's有售。

Meling Lam said...

Ernie> 我也覺得這個更易用,分量也容易控制。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站