Wednesday, March 24, 2010

是日食:恐怖中藥(含驚嚇圖片,小心)

中藥

今日睇完中醫,等「執藥」期間,發現平時一股腦兒倒進中藥煲的中藥材,原來千奇百怪,什麼都有!

上圖是每次吃中藥後最喜歡吃的陳皮梅及山渣餅,單吃它們時一點也不好吃,只有在喝過苦茶後才能感受到它們的美味。藥房的人叫這些做「送口」。

中藥

好像薰衣草的物體,不知是什麼,你知道嗎?

中藥

這幾塊像樹皮的東東,又不知道是什麼。

中藥

這些好像很髒的東東,很輕巧,隱約可看到六角形的一格格...

嗯!是蜂巢!

中藥

還好我不是太怕曱甴,近十多次的中藥都有它呀!

它是「蟬退」,即是蟬長大換皮時留在樹上的空殼。

中藥

「蟬退」我早認識,不覺得恐怖,倒是看到這些乾蛇皮時嚇了一跳!

藥房的人說這是「百花蛇」,用來止痕。

中藥

五碗水煲成一碗水,我今晚的飯後點就是它了,嗚~

歡迎留言!

16 comments:

Heidi said...

Hope you will get better soon and don't need to drink this anymore.

蘇珊娜 said...

蟬退我也不怕,因為早已看慣了~~
不過蛇皮就有點毛管棟

BabyMaybe said...

上面果幾種我差唔多全部都有飲緊......

飛比 said...

薰衣草的物體係夏枯草, 其他真係唔識

mookbeauty said...

陳皮梅及山渣餅~正~!

Meling Lam said...

Heidi> 我想快D戒完口多D,我而家只係可以吃魚及豬,但我又不懂吐骨,所以無野可以食,好慘...

蘇珊娜> 雖說是止痕,但今次好像止得不夠呢。

BabyMaybe> 你也有皮膚問題?

飛比> icic,你知中醫D字好似畫符咁,真係睇唔明。

mookbeauty> 苦中一點甜。

Fire said...

蛇皮對醫治皮膚問題好有效嫁... 我之前都係因為呢個問題睇咗大半年, 次次D中藥都有呢d同幫你行氣活血既藥材... 都幾貴一劑.. 每個月成二千幾銀嫁...

Carrie @~@ said...

好似o的清熱解毒o既「解藥」.

Yen said...

點解唔去睇D醫師係沖藥粉?

Meling Lam said...

Yen> 中醫自己都承認,藥粉只得7成功效。

egg_ting said...

中藥用蟬退就見得多~
百花蛇就真係第一次見啊~

BabyMaybe said...

我睇暗瘡呀,中醫話我濕毒好多,搞到內分泌失調
聽到佢話咩食物係濕毒我先知自己成日食ge差唔多都中哂 = =
之前睇另一個醫師睇左2~3個月,反而仲生多左 T︿T
睇左呢個醫師一個月多D,而家好返左大半
我都明中藥好難飲,煲藥仲要煲到成間屋都有陣藥味
希望你快D好返唔使再飲啦~

reddy said...

早看慣了 不覺驚嚇 
祝 早日康復 !

joyce said...

我通常叫中醫煲完後,我去飲...我飲左都吾知有セ"材料"...真係吾知好過知!

Meling Lam said...

egg_ting> 百花蛇就真係第一次見<- me too!

BabyMaybe> 不過有時見到自己飲中藥果排特別好訓又唔水腫,有時無病都心思思想調理下,好怪。

reddy> 謝!今天再喝了日本濃綠茶,好多了!

joyce> 又係喎~可惜我家距離藥房太遠,否則我都費事慢慢煲。

BabyMaybe said...

我反而覺得好似近排有飲中藥夜晚難訓著~
不過可能唔關事,可能係我近排考A-level壓力大訓唔著都唔出奇

普通花茶好似都可以去水腫ga,又好飲D~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站