Wednesday, March 17, 2010

CHANEL 紋身貼上身

CHANEL 紋身貼

上星期收到 LES TROMPE-L’OEIL DE CHANEL 紋身貼,馬上剪下來試試。

CHANEL 紋身貼

比想像中易貼啊,看了《FACE》教路,只要用一片濕海綿,定位後把紋身貼印濕,看到圖案移到皮膚上就可以把底紙拿走。我只貼了半條,吊墜貼得有點歪。

第二天經已掉了一半,第三天圖案都破了,要用 body lotion 打圈按摩把殘漬洗掉。

反正我也不會貼得哂,有沒有人想玩?我手上還有很多個圖案,請在此篇留言,我會隨機送出。

歡迎留言!

93 comments:

Carrie @~@ said...

Meling, 你真係好人啦 !
唔知我可唔可以要珠珠手鏈或頸鏈呢?
Thanks !!

Meling Lam said...

應該大約分到8-10份的。又不是先留言先得o架,雖然Carrie你係第一個咁乖實有份。

Sesame said...

我都想試呀, 唔知我有無份呢?!
係呀, meling, 我仲未收到上次古古力既禮物, 唔知你send 咗出去未呢喃

Meling Lam said...

Sesame> 我email了你,你未睇呢~我今日至會去寄呀。

Tika said...

好好呀Meling,我又想玩玩呀!

肥痺DIDI said...

很不好意思地問...唔知仲有沒呢....哈哈哈

Happypy said...

參加!參加! 希望可以揀中la "^o^"

sherrybi said...

好靓呀
我係杂志都睇到哦~~

carriejankel said...

meling 都想試啊仲有冇
阿?

carriejankel said...

我都想試啊,唔知抽唔抽到呢

Mikithequeen said...

好玩BOR,可以唔可以比我试玩?

Meling Lam said...

總之大家照留言,留到咁上下我會公開點樣抽籤,大致上都係好似「點指兵兵」咁樣...

8 mui said...

我也很想試 : )
抽中與否都先感謝!

Amy said...

可以唔可以比我试下呢?

Amy said...

可以唔可以比我试下呢?

flora1120 said...

我想要AR.thx~

Koo said...

我都好想試呢???
希望抽中la~Thanks a lot~!

hiny said...

我都好想試牙,岩岩留極都留唔到,唔知發生咩事...
希望能抽中啦.

daidai said...

我都想玩下呀~~~~舉手參加!

siuredblog said...

halo~ i want it ar~ 如果抽中我可以sd e-mail to: siuredb@hotmail.com 聯絡我丫,thanks^^

p said...

我都想試下呀. 雖然唔知抽唔抽到我, 但都講聲 "多謝" 先.

Evie said...

hi meling!
i really really wanna try it too!
please count me in! :)

Chris. said...

超想試
對學生來說真是超貴
希望可以抽中啦
THANKS

閃閃星小藍 said...

嘩!我都想要唷!嘻嘻!

希望抽得中唷!yeah!

Hannah said...

哈哈 我都要參加!!

Una said...

我都想試下呀...
想試下佢易唔易整...
CHANEL呢次出D紋身貼令我諗起..
細個時玩的印水紙..haha...

FY said...

join ar join ar, thanks Meling :D

joyce said...

好靚啊...我要呀!

Vy vy said...

我又想玩啊~~~

CaroL said...

我都想要呀 *v*

Heidi said...

I really really want to try too...
envy you lol!!!

N@kiter~! said...

我都想試咧。
唔知有無機會攪個聚會,
人人香奈兒紋身!?

lazybone said...

之前睇雜誌覺得好靚呀,但太貴啦

我都想玩呀,唔知仲有冇呢

wcting said...

哈哈~~ 我都想試下呀 :)

Cintia said...

I wanna try as well:)

but i am in Australia :(

LaurieR said...

MELING~~ 太好康啦~~
我都好想試玩呀~~
靚靚咁出街!! XD

mookbeauty said...

yeah~
Wanna to try~!!!!
^_^

bo said...

i want to try ar^^

~* suGar said...

May i ?

^^

ophelia chu said...

我都想試試呀,如果紋左著短褲一定好靚

Sylii said...

太好了,我想好想試呢!謝謝! =)

flora said...

我都想要呀
不過唔知住外國的有冇份呢..
我住toronto的 =[

穎心 said...

多謝你啊
我都好想試下啊
希望可以擇中啦@@

Nieki said...

please count me in if its alrite... thx alot :)

Kyanvi said...

I would like to try too, please court me in!
K.
(kyanvi@googlemail.com)

The Flying Bubbles said...

hello meling, may i hv one please? thanks

Elaine said...

i want one thanks!!
放chanel上身真係好型xd

Sei Gi said...

好靚呀,真係好想有機會試下, 先謝謝Meling!

飛比 said...

enter me please!
thanks meling:)

CARRIEISM said...

好想試呀~ 請算我一份~ thanks~~

kaki said...

oh! i would like to try!!!
thank you meling ^^

Yvonne said...

想問下邊度有得買呀??
抽唔中, 都想買張自己玩下

Suki Leung said...

睇上面咁多留言應該都無我份啦~哈哈
倒想問下,有無得買?

shia said...

我都想玩下,預埋我一份ar....
唔該~~

Meling Lam said...

Yvonne、Suki> http://apple113.blogspot.com/2010/03/les-trompe-loeil-de-chanel.html

HK$550/共有55個圖案,CHANEL時裝店及美容店有售。

All> 我會用「點指兵兵」(係咪得我一個知係咩?@.@)留到幾多個都有機會o架,不過太多人有興趣,我會在80個留言時截啦。

Carrie @~@ said...

Meling, 你讚我乖, 我真係有o的面紅添 .... 嘻....嘻....

希望我都抽中啦!

Thanks in advance.

charlot said...

i want to try.

Artemis Leung said...

Meling,

you are so generous ~~~
我都想試下呢﹐希望抽得中我啦~~~
Thanks

Arti

Yan said...

HI,

I want to try it too. Hope I have luck. Thx~

mookbeauty said...

All> 我會用「點指兵兵」(係咪得我一個知係咩?@.@)留到幾多個都有機會o架,不過太多人有興趣,我會在80個留言時截啦。

真的嗎?@_@很想中呢~~!!!

mookbeauty said...

All> 我會用「點指兵兵」(係咪得我一個知係咩?@.@)留到幾多個都有機會o架,不過太多人有興趣,我會在80個留言時截啦。

真的嗎?@_@很想中呢~~!!!

Yan said...

Hi,

I want to try this tattoo. Hope have luck get one. Thx

mookbeauty said...

燕子或LOGO珠鐽都很美~!!

Teresa said...

我都想試呀, 希望抽中啦!~多謝你成日都同我地分享好野!!^v^

Sophia said...

I so wish to try these gorgeous tattoo!!!! Thanks Meiling! You're so kind to share it with us :D

Sophia said...

I so wish to try these gorgeous tattoo from Chanel! Thanks Meling, you're so kind to share it with us :)

Sophia said...

I so wish to try this gorgeous tattoo from Chanel! Thank you so much Meiling, you're so kind to share it with us!!! :)

ester said...

好好玩咁, 我都好想試 ~~

ester said...

好好玩咁...好試想

tse said...

I want to try too...it seems interesting.

KB said...

MELING~我都好想試呀~~

Amy @ Funtime Workshop said...

wa~~我都想要呀~

Szekai said...

想試想試~~~前個排係magazine見到已經覺得好型..

Yan said...

Hi!唔好意思呀,我係上面留左兩次message呀,絕不是有心留多一個的,請只針一個

winnie said...

me want. haha

winnie said...

o sorry. i might have doubled the comments. please ignore one.

winnie said...

me want. haha

alice yim said...

我參與~ 多謝Meling~ ^^

van said...

好靚呀~~ 好想要~~
希望抽中啦, 多謝meling!

van said...

好靚呀~~ 好想要~~
希望抽中啦, 多謝meling!

Sophia said...

ooo i really want it, it's so gorgeous and pretty! thanks Meling!

Sesame said...

多謝你呀meling, 我今朝收到古古力份禮物喇!!

p.s. 我聽日exam, 今晚要捱夜, 食緊古古力頂眼瞓 ^o^

siu_jen said...

我都想試
thx very much=]

Yen said...

睇到雜誌既介紹都好想買,
但係考慮到好快甩同不化算

這次要向魔鬼低頭了,
Meling 我又要 Ha..Ha..

wetky88 said...

截人未呢,,,,我都要aaaa!!!!!

Meling Lam said...

而家截喇,聽日數人。

Meling Lam said...

Yen> 難道我是魔鬼?哈哈~

Yen said...

哈哈~ 笑死我喇~

完全是有交流的Blogger~

Meling Lam said...

Yen> 當然咯,我每個留言都會細看的啊~~

jade_an_m said...

我依家參加仲有冇份??

Meling Lam said...

jade_an_m> 截o左數...

Bethanly said...

我都想試呀~多謝Meling,真好人

maniman1225 said...

I wanna try too, thank you~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站