Friday, March 12, 2010

斷食=減肥+美肌? Immudyne FASTERN Club 組合

shu uemura immudyne fastern club juice 斷食減肥

除了保養品及化妝品,間中也會收到瘦身食品的樣品。

對於幾時都喜歡(以及需要)減肥的我來說,當然無任歡迎。

不過今次跟上次的低卡即食麵不同,一看到 "FASTERN" 的字樣,就知道是「斷食」的意思。「斷食」?即是什麼都不吃,只吃這個果汁,我可以嗎?

我未試過「斷食」,但我有個男性朋友試過。原本他是個肌肉型的型男,但有次看到他像變了另一個人,原來他要當電影的男主角,導演說要很瘦很瘦才配合角色,於是他進行「斷食」+「復食」一星期,甩掉了十多磅。我說「斷食」會很難受嗎?我抵不了肚餓!他說只有頭兩三天最難捱,之後習慣了就沒事。

真的沒事嗎?我未試過,不敢講。不過這套 Immudyne FASTERN Club 組合是為「斷食」而設計,具排毒及纖體兩大功效。在日本由植村秀 Shu Uemura 先生持有的品牌出品,感覺又安心一點。

根據官方指引,這個套裝可用來做「2天斷食」、「4天斷食」或「6天斷食」。

「2天斷食」:連續2天什麼都不吃,將橙色的 Fastern Support Juice 以1:1清水稀釋,每天8am, 12nn, 2pm 及 8pm 飲用。其餘時間喝大量的清水(每天約2公升)。

可是完全斷食並不容易實行,要有很堅決的意志啊!所以官方另外提供了兩種斷食法:

「4天斷食」:每天的早餐及午餐用 Fastern Support Juice(以1:1清水稀釋)代餐,晚餐如常地吃。

「6天斷食」:每天的早餐或午餐或晚餐用 Fastern Support Juice(以1:1清水稀釋)代餐,其他的餐如常地吃。


但是「2天斷食」的排毒及纖體效果最佳,問題只在乎你能否忍口吧。

shu uemura immudyne fastern club daidai diet 斷食減肥

對斷食有認識的人都知道,復食比斷食更重要。所以「斷食期」之後的「調整期」(第3-15天),Fastern Club 用這包 Daidai Diet 丸子協助復食期的熱量吸收。每天3次,每次3粒,餐前半小時食用。

Immudyne FASTERN Club 組合於莎莎有售,每套 HK$540,三套 HK$1,490。官方指引是每年最多進行3次,每次用3套(每15天用1套),不要連續完全斷食6天啊,怕身體受不住。

本周末比較閒,讓我試試「2天斷食」,再跟大家分享感受吧。

歡迎留言!

19 comments:

sin5409 said...

我買過兩支試過呀,真係超難捱呀果兩日....乜都唔可以食.....結果係失敗....點都偷偷食左d零食...除非你困自己在一個無野食既密室,而且身邊無人喺度食野...否則好難忍

Meling Lam said...

sin5409> 密室斷食...我諗真係要咁先work,重要丟哂屋企所有可以食的野。你斷食後有效嗎?

DIDI IS BALL said...

hello, 之前有看你blog, 後來又停了, 這幾天用追回你很多文章...

斷食....我一定唔得..哈哈哈.
吃少d都唔得, 斷食點做人呀.

N@kiter~! said...

兩天斷食,
我諗我要拜狂訓先捱得過。。。
最怕會捱到連訓都訓唔到..... LOL

閃閃星小藍 said...

斷食.....好難咁....

Meling Lam said...

Didi> 你好呀,我記得你是amyblog的朋友!你這麼瘦還說自己是波?!

Nakiter> 我估要把自己挷在床上,鎖上雪櫃才能夠斷食啦。

candy said...

兩天斷食我都有興趣.不過真係好難頂,屋企太多野食

sin5409 said...

都話左失敗,haha,偷偷食左少少零食...我唔記得有無效喇,兩年幾前既事...

daidai said...

waaaaaaaaaaaaaa
"Daidai"
MY name!!!!!!!!!!!!!
HAHAHAHAAA

daidai said...

係咪專比我???

Sandra said...

忍到先奇啦,代替1餐都仲可以既...

DIDI IS BALL said...

我認識的你一直都在這的
我沒去amy時..己有看你blog呀

Embrace Dreams said...

嘩嘩嘩,
竟然0係到見到 daidai + didi,
哈哈哈.....

meling,
記得我仲係學生時,
都試過類似的斷食,
整日咩都唔食,
淨飲支juice,
諗返起0個時,
涯左一日已經頂唔順要keep up 啦~
因為真真真係好辛苦,
係直程飲到想嘔呀 ~
瘦又唔覺得瘦左,
反而之後狂食返野呀 ~

CARRIEISM said...

我諗要KEEP住自己好多野做 個腦好忙先會忘記食野!!
我試過幾日 一日三餐都係飲盒裝牛奶! 完全唔覺餓! 因為個幾日好忙~

蘇珊娜 said...

真的work嗎?
不過斷食真的很難耶~~
特別是饞嘴的我
不過真的很想試試啊~~
等妳的試用報告

還有啊~~我昨天收到e-mail了
妳今晚會上msn嗎?

Embrace Dreams said...

哎呀~
打錯字,
係 " give up ",
不是 "keep up".

WINGYINWINNIE said...

請問係邊度買嫁

WINGYINWINNIE said...

請問係邊買嫁

Meling Lam said...

Wingyinwinnie> 莎莎有售。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站