Tuesday, March 23, 2010

誠邀你參與 LANEIGE 新品試用+問卷調查(名額110個)



記得去年的 LANEIGE 百人大測試嗎?

今年又開始招募110位願意參與試用,並在用後填寫3次簡單電郵問卷的用家。不限blogger(亦不用寫試用文),任何人都可以參加呢!

今次試用的產品是1套5件,價值 HK$500 的 LANEIGE 護膚品,由細膚水、精華、面霜到眼霜一應俱全!

今次,試用後不用寫任何形式的試用文,只需要填寫3次簡單問卷,分別是第1次使用後,使用2星期後及使用4星期後。問卷非常簡單,應該幾分鐘內就能完成。

參與試用方法:按此填寫問卷(http://hkcosme.com/laneige/)
試用者名額:110名
試用招募日 期:即時起至3月25日晚上11:59pm
試用後的回應方式:只須填寫網上問卷,不用寫blog


其他的詳情都已寫在問卷裡 (http://hkcosme.com/laneige/),每人請只申請一次,重覆填寫可能會被電腦刪去record的啊。

今次因為試用品數量很多,抽中的機會也很大,請快快 forward 給你的朋友及同事、甚至在 forum、facebook 上分享,叫更多朋友一起參與吧!

依時完成3份問卷者,更有機會被 LANEIGE 抽中,加送每份價值超過 HK$1,500 之護膚禮品呢(共5份)!

歡迎留言!

30 comments:

Szekai said...

Laneige我好耐之前都有用... 不過都好耐無用...咖下出左咁多唔同Line既product,唔知好唔好用呢..希望都有機會試.. 呵呵! join左~啦

said...

Applied!Thanks Meling.Also, I emailed Susuan from Harbour City, will be going tmr night!Excited!Thanks for informing=p

飛比 said...

亦不用寫試用文....但如果抽中我都想寫下, share下嘛!

cindy said...

我都join左~希望可能抽中啦^^

飛比 said...

oh 但要3月30日至4月1日期間,到指定的LANEIGE專門店領取, 我2號先番到hk, 無得抽tim ><

Meling Lam said...

Szekai> 多謝報名 ^^

飛比> 呢次要親身領取呀,所以...可惜呢。

candy said...

正WOR!登記左喇

Carrie @~@ said...

Applied! 希望中啦!

Nicole said...

110位, 希望抽中啦!!
平時都有用開laneige 產品,
好想試用佢gei new product 呢!

Jay Y. said...

已通知妹妹及各方好友, haha.
Thanks Meling!

mookbeauty said...

JOINED~希望今次中到!
雖然是慢了~

Heidi said...

Just came back on time! Already aplly, thanks!

MISS MUI MUI said...

joined~~~~
thx meling for organising such a great activity~~

ester said...

joined ~~ 希望抽中了

joyce said...

登記左...要真通知d friends先!

reddy said...

好喜歡這個品牌 幾乎每晚都用佢既water sleeping mask 伴我甜睡 ^-^

蘇珊娜 said...

我想問~~叫人代取可以嗎?
如果抽中,我想叫朋友幫我取,再快遞給我
不知是否可能?

anyway,我幫妳廣發通知 ^^

還有~~我正在等妳有關時間的e-mail啊~~~

Meling Lam said...

蘇珊娜> 呢個有點難度,因為呢次係要核對身份證。我的同事明天會打電話給你,放心。

sherrybi said...

wow,好好哦~~
都JOINED咗~
希望有機會可以試下佢嘅产品哦
净係用过佢嘅隔离同埋SLEEPING MASK~~

jess嘉 said...

好想中呀...叫埋媽咪join....我未中過試用>.<

FY said...

yeah, just received the email......XDXDXDXD

candy said...

今日收到通知了^^

Szekai said...

我都收到通知啦~ 好開心~~ 唔知今次係試咩呢..

Yen said...

I've received the email.
Thanks for your sharing!^______^

Meling Lam said...

Szekai, Yen, candy, FY> 恭喜哂,收到試用品後請保持神秘,今次係神秘測試~~

jess嘉 said...

收到E-MAIL....多謝Meling^^

Meling Lam said...

jess嘉> 多謝Laneige吧,記得親身去領取。

Priscilla said...

oh... 宣佈曬了嗎? 又唔中tim

Carol said...

好好好開心呀!!! 今次抽中左呀 ~

寶妮 said...

我要再次落空......恭喜抽中的朋友.下次我一定得的.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站