Wednesday, March 17, 2010

天天導入胎盤素 Satys’α Lotion R

Satys’α Lotion R

手部的濕疹時好時壞,可是面部真是 touch wood 沒有事,不知道是不是跟轉用了 Satys’α Lotion 當爽膚水有關。

月前跟中學同學聚舊,席間K說到她有濕疹煩惱,皮膚常有過敏,當時W建議她去做 treatment 導入胎盤素,能減少過敏。當時我的濕疹未算嚴重,沒有刻意記下來。

到我的皮膚開始穩定過來,就開始覺得之前用的護膚品效果不夠厲害,雖然能令皮膚穩定,但沒有充滿滋潤的光澤。去做胎盤素導入當然好,但價錢太貴,每次HK$1,500,難道每星期做一次?我還要留錢買衫打的吃飯啊。

跟F談起這個問題,她叫我試試用含有胎盤素的 Satys’α Lotion 當爽膚水,在潔面後直接用「少分量、多次數」的形式拍上,看看皮膚有什麼改善。

於是我帶同了幾支 Satys’α sample 到台灣旅行,去到當地才知氣溫只得零度至二度,更有遍山積雪,曾一度擔心所帶的護膚品不夠潤會破皮,到時濕疹走到面上就慘喇。

但是回來之後我還是好端端的,不用做 Facial 急救,轉個頭又飛去新西蘭都ok。去新西蘭之前到 reenex 做冷凍光學及 CPS,當時 therapist 都看不出我是偷懶沒敷水分面膜呢。(註:做CPS會令皮膚變乾一點,如之前之後沒敷水分面膜,皮膚可能會發紅啊)

後來才知道那是 Satys’α 裡面含有的100%豚胎盤素,以及雛菊、紫蘇、甜菜鹼混合精華液,提高了皮膚的自癒力。

難怪由零度的台中走到30度的新西蘭,面部皮膚都能維持水潤健康,幾時都像敷了水分面膜般亮澤。

Satys’α Lotion R

Satys’α 的產品通過人體細胞安全測試及肌膚敏感測試,使用日本認可的可食用防腐劑;不含石油類介面活性劑,不含人造香料及人造色素,不含合成抗氧化劑。

Satys’α Lotion R

而且產品的濃度很高,跟去美容院做導入的胎盤素相似,有點微黃的色調,濃稠度像蜜糖水。可用於全面及眼部,適合懶塗眼霜的人(...或者只有我懶得那麼過分吧!)

你或會問,塗護膚品又怎可跟導入相比呢?在美容院做導入所用的胎盤素分子較小,才可以深入皮膚啊。而 Satys’α 的成分用「電解離子」處理,所以能滲入皮膚,滲透度很高。

含有胎盤素的護膚品一定很貴嗎?嗯...這支 Lotion R 售 HK$300/100ml,每毫升 HK$3,每天用 2-3 毫升就夠,那只是十元不到,價錢應該可以接受吧。

但要留意,Lotion R 是給極乾皮膚使用的「胎盤水」,中性及混合性肌膚的女生可以用 Lotion M,價錢一樣,配方較清爽。

歡迎留言!

29 comments:

fleur said...

thanks for the recommandation. i got skin allergy too! how about SKII 神仙水? everybody says it's amazing. also, whenever i use whitening product, i'll feel "la", is it common? spring is a bad season for my skin, really troublesome..

肥痺DIDI said...


在哪買呀

Meling Lam said...

fleur> 神仙水用處又有D唔同,係用來去皺&增加透明感,可以話係approach不同。

你用美白覺得刺激,你是整條line用還是只用一種?覺得刺激的是用什麼的時候?

Didi> http://www.handybio.com/contact.aspx

Embrace Dreams said...

上次去尖沙咀分店,
店員都極力推薦我買呢個lotion.
0個時我覺得奇怪,
點解唔 hard sell 我買其他東東,
一味 叫我買呢支,
話對我這種混合性+敏感肌超有用.
最後我冇買, 只買了卸妝啫哩(又是 BA 極力提議我買的 )
而家聽你咁講,
等我 5月生日月去買先~

Embrace Dreams said...

另外,
我留意到,
佢差不多每種 product 都含胎盤素,
真心說, 若果用後對皮膚好,
價錢其實不算貴.

閃閃星小藍 said...

$300 又唔係貴喎,我係極乾的皮膚呢!

reddy said...

成份跟價錢 都很吸引實惠呢 

joyce said...

Meling, 你用左哩支Lotion, 重用吾用Treatment Essence?

我有繼續用支Essence (平日),吾單止用handybio機時!

成個月比左部機(連Essence)朋友試!往導出導得好開心!

Susanna said...

I am also using this lotion (M). Highly recommended!

N@kiter~! said...

我也在用 Lotion M呢~!!
每日大量使用中 <3

之前用會員生日優惠省下的 $300剛好用來買這支 Lotion M =p

lazybone said...

胎盤素,聽落有d驚呢

fleur said...

我淨係用緊kiehl's美白toner同serum,通常沖完涼之後用就會覺得la,朝早洗完面就一時時

仲有我黑眼圈好驚人,幾乎係青筋.有咩product好介紹?我都用過好多,都冇乜效,所以都唔捨得買貴product,覺得都未必有效

仲有一樣xp,我面上身體上都有好多印去唔到,又有乜辦法?

Suki Leung said...

咁呢支野適唔適合有暗瘡既皮膚架?
因為我d皮膚好敏感,成日都出瘡,
但又乾水到成日都出好多油呀.....

Meling Lam said...

lazybone> 其實我也不知道是怎麼取得的...

fleur> 沖完涼之後用就會覺得la<- 是不是用很熱的水沖涼?到你一拍美白爽膚水因為多少有果酸及酒精,就會刺激到皮膚喇。如果等皮膚變返室溫,無咁熱時才塗護膚品看看會不會有改善?

黑眼圈我始終覺得 SkinPeptoxyl 去黑效果最快最好,又唔太貴,~HK$399。Review: http://apple113.blogspot.com/2009/08/skinpeptoxyl-intelligent-dark-circles.html

面上身體上都有好多印去唔到<-面部去印除了用美白,或可看看是否想用 Obagi C Rx System,咁就要看你去印的逼切性與捨得用幾多錢來去印,每個人心目中都有個價。

身體去印方面,我會用塗到面上的美白精華去敷,或是敷美白面膜之後把用剩的塗到身上,還有,勤力一點磨砂也有助去印,先假設你的「印」是經已痊癒的啡色印而不是仍在發炎的紅印。

Suki> 如果你有暗瘡,可能要用 Lotion M 或 S,甚至係用 AD+ 2號仔用一排,令到皮膚穩定先,到不再爆瘡才開始用較「補」的東東護膚。

fleur said...

thanks for ur suggestion!!

joyce said...

就黎生日,可以去入番支Lotion同Medicated Treatment Essence

Suki Leung said...

唔該曬~~
我用用左AD+個5號仔同mask一排啦...好少少又好唔曬咁真係好灰,
2號仔我用過覺得唔係好補濕...唔知係咪用錯方法呢?

Meling Lam said...

Suki> 咦?我發現我講錯,應該係「如果你有暗瘡,可能要用 AD+ 5號仔+暗瘡精華 用一排」因為爆瘡期間不能用胎盤素,會養大D瘡。

最好都係上專門店問BA,因為我見唔到你,不知你的瘡是否嚴重。

ckw611 said...

Hi meling,
想問一下handybio 0既精華係咪要三個月內用晒佢架?? Thanks

Meling Lam said...

ckw611> 你意思另外問緊導入用的精華,而不是關於這支保濕液,right?

我就prefer三個月內用完,因為導入精華冇防腐劑,多過三個月都唔係即刻唔用得,但不要大範斯樣的放兩三年再拎出來用。

Suki said...

我想問係咪Lotion R/M 只有專門店至有,會唔會好似AD+咁係Watson's都有呀?

Suki said...

想問Lotion R/M 係咪得專門店有,會唔會好似AD+咁係Watson's都有呢?

Suki said...

Hi Meling,

請問Lotion R/M係咪只有專門店至有,唔似AD+咁會係Watson's?
因為佢既專門店對我黎講太唔方便喇

Suki said...

Hi Meling,

請問Lotion R/M係咪只有專門店至有,唔似AD+咁會係Watson's?
因為佢既專門店對我黎講太唔方便喇

Suki said...

Hi Meling,

請問Lotion R/M係咪只有專門店至有,唔似AD+咁會係Watson's?
因為佢既專門店對我黎講太唔方便喇

Suki said...

Hi Meling,

請問Lotion R/M係咪只有專門店至有,唔似AD+咁會係Watson's?
因為佢既專門店對我黎講太唔方便喇

Suki said...

Hi Meling,

請問Lotion R/M係咪只有專門店至有,唔似AD+咁會係Watson's?
因為佢既專門店對我黎講太唔方便喇

Suki said...

Hi Meling,

請問Lotion R/M係咪只有專門店至有,唔似AD+咁會係Watson's?
因為佢既專門店對我黎講太唔方便喇

Meling Lam said...

Suki> 係呀,Lotion R/M 只在專門店有售,專門店在銅鑼灣及佐敦都有,有時會在city super擺roadshow.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站