Tuesday, April 06, 2010

與 benefit 第二代掌門人相約海港城

benefit founder sisters maggie & annie

平常的星期天我總是睡到下午才醒來,但4月4日那個星期天我一早醒來外出,因為要跟兩位重要的人見面啊!

benefit founder sisters jean & jane

5年前,benefit 的兩位創辦人 Jean & Jane Ford(上圖)從美國來港,在金鐘開了個傳媒派對,當時我也有出席。Jean & Jane Ford 是雙生兒,原本是模特兒,後來創製了 benetint,在三藩市建立 Benefit 這個品牌。

benefit founder sisters maggie & annie

20代的 Maggie & Annie 是 Jean Ford 的女兒,Jane 的姨甥女,相距6年但看來也像雙生兒,自小使用 Benefit 的化妝品及護膚品,繼承了母親及小姨的模特身型、優良膚質及開麥拉面孔。



當日我跟 Rudi 及 Natalie 與 Maggie & Annie 在海港城廣東茶居午膳,齊齊品嚐廣東點心,順道拍了一些錄象,剪輯好之後再跟大家分享,內裡談及很多秘聞呢!

(延伸閱讀:Natalie 有關當天的 blog post some people have it all

benefit founder sisters maggie & annie
(左起:Maggie Ford Danielson, Meling, Annie Ford Danielson)

站在6呎高的 benefit 姊妹花身旁,我的哈比族人身份又被識破了。Maggie & Annie 說 You could wear heels~ 我指指4吋鞋跟說 ...Already! 哈哈。

快快加入 Benefit Cosmetics HK 的 facebook fans page,最新的優惠情報以及有關 Maggie & Annie 在香港的動向,都會在那裡率先發布。

歡迎留言!

20 comments:

但願我只是一片綠...葉 said...

佢地兩個真係好靚女~~~~~

Meling Lam said...

其實我好擔心有幾多人知道「開麥拉面孔」即係咩,呢個詞咁舊...

Yen said...

Meling, 你個妝好醒神呀!

閃閃星小藍 said...

開麥拉面孔係咪即係 camera face 呀?

無緣參加個 VIP event 添!!!!!! 好想參加唷~~~~~

Vaness said...

我個日12點幾都有去現場個brow bar做 brow shaping呀~
最衰冇留耐d見下佢地, 2個都好pretty~

Wintyb said...

好高呀!
Benefit 幾好用, 可惜好少做 promotion.

Wintyb said...

閃閃: 我都係今日先睇到個 post...好想去個 party 但已經影唔到相喇 :<

holly said...

I love their products sososososo much!!

靚靚煮飯婆(靚太) said...

佢2個好似樣下喎!!

SzekaiJessica said...

真係好高... 好似孖生喎~~
我都想試下佢地既野~~ 搵日去睇下先得~

Meling Lam said...

靚太> 雖然不是雙生兒,但係一樣好似樣!

但願我只是一片綠...葉 said...

果VIP event 真係好吸引........
唯有等Meling share 0的盛況畀我地知啦~~~

babyalpha said...

佢地兩個好sharp啊! 重同Jean & Jane Ford好似樣啊!

mookbeauty said...

好一個生招牌~

BTW原來用IPHONE看到到全文!

mookbeauty said...

好一個生招牌~

BTW原來用IPHONE看到到全文!

Abby Anna said...

佢地真係美貌與智慧並重呀!
BENEFIT的包裝真係好似佢地咁靚呀!

ciawei said...

Meeling, 你的妆好靓啊!!希望我以后有机会去类似 VIP event..^^

本小姐 said...

真係好似樣啊!
哈哈,我係早兩日係地鐵度係咁望住你個高妹呀!真係失禮曬,哈哈

Meling Lam said...

本小姐> 你真係好高!係咪over 6呎?

本小姐 said...

五尺九左右啦,哈哈

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站