Saturday, April 17, 2010

防曬,也要防暗沉



最近天氣冷,又沒有陽光,你有偷懶不塗防曬就上街去嗎?

過去每年寫防曬專題,總會提及 UVA 及 UVB 的傷害。UVA 及 UVB 都會刺激皮膚產生黑色素、造成皮膚老化。UVB 是可見的,波長 280-320nm,會造成皮膚曬傷。可是看不到的 UVA 才是皮膚的「隱形殺手」,UVA 波長 320-400nm,能穿透皮膚深層,導致皮膚癌。而在這些陰天的日子,UVA 仍然很厲害,如你一時懶惰忘了塗防曬,UVA 就會襯機會穿透你的皮膚,破壞你的皮膚彈性!

塗防曬,就是想皮膚受保護,想漂亮。可是防曬品始終會含有少許油分,當油分氧化時就會變黃,如果誤會那是因為自己的面不夠白(明明卸妝後很白但是晚上看不清楚),那就白白擔心一場了!最近試用的樣品 Lancome UV Expert GN-Shield SPF50/PA+++(HK$350/30ml),加入了「抗黑科技」,能防止防曬品變色變暗。雖然不屬於美白系列,但它加入了薄荷與玫瑰萃取精華,中和受紫外線影響而發炎的色素沈澱因子,有舒緩效果。(塗上後皮膚有清涼的感覺,很有趣)

這支防曬是白色的,塗上後會變透明,適合任何膚色的人士使用。但如果你膚色算白,又想有化妝效果,我會建議你用同系列另一防曬 UV Expert GN-Shield (BB Base) SPF50/PA+++,它跟韓國推出的 BB Cream 一樣有象牙膚色粉體,可代替粉底,但質地比韓牌 BB Cream 清爽。(我昨天用 Freshel Moist Lift W Cream 之後,馬上長暗粒呀,好慘~)回購時,應該會率先考慮 UV Expert (BB Base) 那款。

你也喜歡 Lancome 的防曬?請加入這個 facebook page,首100名登記者即有機會參加 Lancome 防曬30天試用:http://www.facebook.com/pages/LANCOME-HK/112423642106409?ref=ts

歡迎留言!

21 comments:

decky said...

Hello Meling. 除咗Lancome既UV Expert GN-Shield之外, 你都介紹過Bioderma Photoderm Spot Cream, Sofina Alblanc 潤白防曬, Neutrogena Ultra Sheer.佢地每個都有佢地既防曬理論,究竟邊個講得最啱呢???

Pui said...

你介紹不同牌子的防曬產品
讓我下不了決定去用哪一種牌子 =(
嗚嗚

Meling Lam said...

decky> 應該係話,每個產品都有不同的防曬approach,每款都有效,但有效性要交比lab至做到測試,我也不能答到你哪一款比另一款好。所以我自己揀防曬比自己用時,只會用質感,價格及會不會引致暗粒去選。

Pui> 那你不如話我知你的室外室內活動比例,平時有無化妝(以及用什麼粉底),皮膚屬性,以及budget考慮我再幫你分析。

Pui said...

我平日好少化妝 除非大節大日有朋友meeting 先化 (因為我塊面好麻煩)
平日多數都留office 只有禮拜六日會出去影相 但我只係用普通防曬品 (Dr. Wu UV Whitening Cream with Fullerene SPF 35 PA+++)
我平時就係用醫生處方 for face, 之后就用Becca Primer, 之后就用 Dr. Wu UV Whitening Cream SPF 35 PA+++ 就咁出門
但有時覺得好易出油 (當天熱時候)...所以想換下輕身d既防曬產品...
以前就用Armani 粉底 但之后覺得好辛苦 可能唔慣 覺得都幾厚
就轉左用 Prosays 粉底 碎粉 (雖然有報告話呢個牌子產品含有水銀 但我真係諗唔到有咩其他牌子arm 我用..=[ )之后用 Mac 眉粉 Armani blush and Clique Mascara 就咁樣出門

我的臉是很難搞很麻煩的...
特別我眼部 最容易化開任何眼妝....眼影眼線成日都化開好肉酸...
所以只有防水防汗的mascare 用得 但好鬼難卸
所以我只用可以用暖水卸下個種 Mascara (Clique and Loreal)
自己nose 附近遇到天氣熱之后就Pore 就好大好油...V_V

所以我估我皮膚係棍合性(係dry 天氣我塊面會lut 皮)但偏油

至于budget,其實合理就ok既
多謝你分享或提供意見吖~

Meling Lam said...

Pui> 好詳盡。

但係我有個問題,你覺得用 Becca Primer + Dr. Wu 防曬呢個組合係易出油D,定係Prosays 粉底+碎粉呢個組合係易出油D?

Pui said...

比起以前用Armani, Prosays 粉底+碎粉呢個組合無咁出油
係潮濕的天氣 我用Becca Primer + Dr. Wu 防曬 易出油 感覺好似melt曬無左之前查d野咁

其實我化妝之前都有用Becca Primer + Dr. Wu 防曬....

sound like that answer 好似答唔到你問題添....hmmm

Meling Lam said...

Pui> 如果我係你,我估我會 toner 後直接用Dr. Wu 防曬(或其他可做底霜的防曬),然後就上 Prosays 粉底+碎粉。

因為,始終夏天潮濕,面上的product真係少得一層得一層。日間用的醫生處方產品包括什麼?如醫生處方的已有日霜,我會日霜後直接塗個有防曬的粉底/有防曬的調色霜(二選一)。

有防曬的調色霜可以是 Neutrogena Ultra Sheer 或是 Lancome BB Base 或是 Dr. Wu 防曬(有色)。

Pui said...

oh..原來係咁
因為我見到人話個Becca primer 可以控油
所以我以為買黎用加防曬產品 無咁易出油...(咁Becca Primer 個texture 都幾厚...所以我用好少份量查係 T位和鼻位附近area only...)

醫生處方有cleanser, toner,eye cream, whitening treatment bleach, day cream and pimple cream...
我皮膚唔arm 用 BB Cream...因為我用過Laura Mercier,之后可能texture 好后 所以生好多暗瘡加暗粒...
我有用過 Dr. Wu 個有色防曬產品, 但我想試下輕身d...
或者會試下 Neutrogena ultra Sheer 吧.

係呢 又想問arm 唔arm...
係唔係做基本face cream 之后直接上 ultra sheer 之后就可以用prosays 粉底和碎粉 and other 化妝步驟?

題外話:
其實我沒用過精華素 其實我都唔sure 我呢個年紀應該開始用咩精華素...可唔可以分享下?
多謝你解答長氣問題...=P

Meling Lam said...

Pui> 如果醫生經已處方 bleach & pimple cream 比你,我會建議你再加什麼product都要問一問醫生意見至好買,因為怕其中有D成分互相抵銷/overdose。

同埋,以我的見解,如果你易油又易乾,化妝都係用powdery foundation比較穩陣,你可以選一個有防曬的,就不用在day cream後+foundation+loose powder 咁多層product。

Product 愈多層,皮膚愈難呼吸,出油/閉塞/長瘡的機會也愈大。

Pui said...

oic...原來係咁...

多謝你既見解...
睇怕我又研究咩牌子既 powdery foundation 岩我添hmmm~~~
你有無好的安全品牌介紹阿?

Meling Lam said...

Pui> 一般的專櫃品牌都可以,例如 Shiseido Maquillage,不易溶妝,好用。

Pui said...

Ohhh I have used before. Thank you Meling... 多謝你幫忙 打攪曬...^^

Meling Lam said...

Pui> 岩岩醒起,你可以試下用 mineral foundation,便宜的有 maybelline,中價的有 Laura Mercier(LM更有粉餅狀的),不會阻塞毛孔,對減痘有幫助。

Pui said...

Oh...really?
hmmm 我會試一試
thanks ar..
係呢 用呢 powdery foundation 就唔需要碎粉,is it right?... thxx^^

Meling Lam said...

Pui> 用powdery foundation 就唔需要碎粉 <- 無錯。

Pui said...

oic..謝謝你的解答啊
對呢
我有一張 Becca Birthday Privilege 30% discount off 呀
我無咩佢地產品要買 但又唔想浪費 所以想問你要唔要呢?
我今晚可能會去 CWB. 所以如果想買的話 你話我知丫 =)

Meling Lam said...

Pui> 不用客氣喇,我一日未清屋企D makeup/skincare 野,都會有人阻止我買新野 :P

Pui said...

haha 明白
加油去清晒果d野啦~ 哈 ^^

Natalie said...

HI..MEi ling..

我係英國..28歲..2-3月開始,我面(NOSE左右)..會耐唔耐出1-2粒chi 左佢係白色既粒仔(豆豆甘).過左一陣.再出..如果唔出..果個位都係紅紅地..(照鏡好似會返出甘)..
我用緊sofina BEAUTE。。 Any product to recommend..

Meling Lam said...

Natalie> 知唔知係粉刺定係油脂粒?如果你擠過佢,果個位可能會發炎,就更易發紅+再出呀。

Natalie said...

To Meiling..

I think is 粉刺.. 因為擠出來.係白色一位..
Any product can recommend..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站