Tuesday, April 13, 2010

Look of the day:需要適應的新髮型



在幾個好友感染之下,我也剪了自12歲之後第一次再修的齊瀏海,兼且把亂草一般的啡髮染成全黑。髮型師說那是1號黑,最黑的黑。

上載到 facebook 及微博後,好多朋友說好看(謝謝大家的客氣 ^^),但我自己真的看不慣,不是太喜歡,希望快點回覆自然捲。而有人說這個髮型令我看來「瘦了」及「年輕了」,但這些也不是我的原意,也許只會拍攝角度令到有纖瘦效果,才有「扮阿Sa」之嫌,其實我的 style icon 是她:



但我的髮量不及 Anna Sui 的多,要想想辦法了。

歡迎留言!

11 comments:

Jay Y. said...

新髮型看上去唔錯丫(年輕了).^^

mookbeauty said...

真的不錯~

candy said...

新LOOK睇起黎年青D,唔錯呀!

Re:歡樂滿becca said...

我覺得你個新髮型好有型, 有d似代言shiseido時既栗山千明, 不過如果你個表情係好cool的話, 一定睇落會好惡, 嚇到人:P

joyce said...

好睇呀!哩張影得好瘦! 超like!

我之前修齊瀏海, but 我bf話我似 "ugly betty"...唉!! 我吾敢再修la!

本小姐 said...

好睇啊!

Embrace Dreams said...

不嬲keep 開 短髮的我,
真的好鬼羨慕你地 留長髮的呢~

之前諗住留返長d hair,
但天氣一熱,
又忍唔住剪返短啦~

Meling,
你有沒有試過留短髮呀 ?

Abby Anna said...

真的不錯呀~有東方美...
中意你的IPHONE粉紅色熊仔套,SO CUTE!

reddy said...

我反而鍾意舊個個多d
可能睇慣左 ^-^

Meling Lam said...

reddy> 我都係呀,可能遲D會電曲佢,以徐濠縈為sample

Embrace Dreams> 我有好多年都係蓄短髮,又有好多年係middle length,後來要駁髮至可以留到長髮,足足留了兩年至過膊,好慘 >.<

joyce> 我都無betty咁多頭髮添,佢都係厚呀,厚D會好睇D。

Heidi said...

Wow...I love your new hair cut. You look so much younger!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站