Monday, April 12, 2010

一日之計在 SOYJOY

soyjoy

最近我的早餐/下午茶/消夜都是吃 SOYJOY。

因為我住在偏遠地區,到哪裡都要花半小時至一小時的車程,可是我每天早上更衣化妝也花了半小時,即是加起來要1.5小時後才吃早餐的話,我應該早昏倒了。出門口前吃一條,剛剛好。

其實專家指出,最佳的吃早餐時間是起床後半小時,因為那時血糖最低,最需要食物。可是,如果一下子吃升糖指數(GI,Glycemic Index 的簡稱)很高的食物,例如是白麵包、法包、糯米、米餅、薯蓉、水煮馬鈴薯等,會刺激胰島素分泌。當血糖一下子被胰島素壓抑時,胰島素會抑制脂肪分解,加上你會有「又再肚餓」的假像,在早餐與午餐之間又再多吃零食,因為「假肚餓」而致肥就唔抵啦!

所以,營養師會建議,就算不是糖尿病人,也可以用「低GI」食物代替「高GI」食物促進健康,減少血糖大上大落。即使食物的熱量相若,但吃下「低GI」食物之後,飽足感較持久,而且胰島素分泌得愈少,脂肪的分解率便愈高。

「低GI」食物包括:全麥麵包、麥皮、糙米、全麥意粉、蕎麥麵、番薯、粟米、紅蘿蔔、豆類、蘋果、橙、葡萄、櫻桃等等。但要每天計算熱量及分量,我又嫌煩。於是我用只有 105-114 Kcal 的 SOYJOY 用來當早餐,105 Kcal,即是等於半個火龍果,又相等於炸蝦丸一粒,或是蝦壽司一件,但 SOYJOY 除了比水果/蝦丸/壽司抵飽之外,它含有 11-13mg 的大豆異黃酮,大豆異黃酮可幫助調節女性荷爾蒙分泌及減少骨質流失,也屬於「低GI」食品,是早餐好選擇(配加鈣牛奶或是同樣低GI的水果同吃),也可作為餐與餐之間的小食。

還是不明白?可以聽聽牛爾老師的解說:http://www.tudou.com/programs/view/ea9rGBUz5ps/

soyjoy

當收到四種口味 SOYJOY 時,紙袋裡還有一個草莓,搞了好半天才知道是軟尺!啊,要減肥,知道了知道了,相信有它幫助,實在不難做到啦。

SOYJOY 每支 HK$8.50,收到的口味有朱古力香橙、草莓、杏桃及葡萄杏仁,還有一款是山渣味的,我最喜歡吃草莓味,裡頭真的有果肉,好有嚼頭。你喜歡哪一款?

歡迎留言!

9 comments:

閃閃星小藍 said...

大豆異黃酮...可以豐胸嗎?嘻嘻~~~~

我食過山渣味,都還可以,但少少一條,真的可以頂肚餓嗎?

Meling Lam said...

大豆異黃酮...又好似係可以豐胸喎,唔怪得之呢排我上磅輕o左但係D衫的胸位又緊o左...

Meling Lam said...

但少少一條,真的可以頂肚餓嗎?<- 我多數當係零食,深夜上網時餓餓地,或是早上未lunch時餓餓地,我都會食一條,有時一日食到三條!

joyce said...

買番d放係公司先, 好過食餅同朱古力!

Meling Lam said...

joyce> 三塊梳打餅都有差不多90Kcal,但係一條 SOYJOY 飽得耐好多,都「抵食」o架。

reddy said...

之前係sasa買過來吃,最鍾意食草莓味
個次換左隻香檳杯

山渣味 ? 新口味嗎 ? 

Jay Y. said...

只吃過朱古力, 好好味! :9
岩岩見到watson's做特價$6.5一支, 買了2支'看門口'.

靚靚煮飯婆(靚太) said...

我第一次買佢嚟食都係食草莓味, 山渣味會唔會好酸架!

Koo said...

我公司個櫃桶都長期有2支睇門口ga=]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站