Saturday, April 03, 2010

女人tech:新玩具入手 Olympus E-PL1

Olympus pen lite E-PL1

全港斷貨的 Olympus E-PL1 白色入手。

看廣告時經已完完全全被吸引,拎上手之後更是不願放下,可惜就算有白色 demo 機的百老匯都沒有白色現貨,幾家的店員都說全行缺貨。後來,有個熟人說,因為每十部來貨之中,有4部黑色4部金色2部白色,白色連日本也在搶,「大貨」最快4月10日再返。

就在我失望地離開百老匯時,老公突然從背包中拿出一盒白色 Olympus E-PL1...

實在不知道他是如何買到,會不會是用炒價買的呢?可是我只掛著學玩新相機,也理不到價錢這回事了。



Olympus pen lite E-PL1

機身輕巧,定價便宜,可換鏡,可拍高清短片。

Olympus pen lite E-PL1

操作介面也比想像中簡單,再不然用 iAuto 拍就算了。

Olympus pen lite E-PL1

宮崎葵 X Olympus Pen Lite。PL = Pen Lite,是日本的名字。

Olympus pen lite E-PL1

白色在日本也是重點商品,所以據說日本也缺貨。



日本版廣告,由宮崎葵主演。



香港版廣告,個人覺得拍得比日本版更好啊。

Olympus pen lite E-PL1 ricoh gxr

從此不用跟老公爭相機用了,他用小黑 GXR,我用小白 E-PL1。要開始儲錢多買幾支鏡頭囉。

歡迎留言!

18 comments:

Stepp Luk said...

OMG!I want it so bad!!
how much is it?

Meling Lam said...

Stepp Luk> 公價 HK$5490,唔貴。

daidai said...

唔知拍攝效果如何?
光圈最大可推到幾多呀?
支鏡14-42夠用嗎???
我玩開CANON,實在好想去百老滙玩下機先...

Meling Lam said...

daidai> 比較tech的資訊可參考這裡:

http://www.dcfever.com/news/readnews.php?id=3738

支鏡14-42是等於菲林機的28-84,我最少要多買一支定焦鏡。

Carrie @~@ said...

我都對呢部機心動呀~~~
仲要係都想買白色, 好羨慕你呀)))))

Lian said...

我都好想買呢個呀..
等你分享呀

閃閃星小藍 said...

好想知啲相上到電腦有冇偏色!
部機細細咁,真係好正~~~

Jonathan said...

我都想找E-PL1呀~~~~~

蘇珊娜 said...

我對攝影也開始越來越有興趣了 ^^

但願我只是一片綠...葉 said...

條白色掛頸帶襯埋.....
真係無得頂!!

Meling Lam said...

閃閃星小藍> 我share Flickr 相辦比你睇。

Jonathan> 大貨4月中到。

寶妮 said...

Olympus E-PL1實在太吸引了.專業的外型售價平左. 您老公對您真好呀!

CARRIEISM said...

岩岩係上海比人偷左部相機…呢部可以考慮下~真係好靚~

Meling Lam said...

CARRIEISM> 咁驚?偷了什麼相機?

chanyukiccw said...

我都啱啱買咗呢部機, 但係第一次用可以換鏡頭既相機. 所以有d問題想請教你:

我見你部機好似有加filter(定係保護鏡之類, 唔知係咪咁叫 ^o^) 係咩牌子? 大約幾錢? 我驚自己去d相機鋪問會人呃. XD

thx a lot

Meling Lam said...

chanyukiccw> HOYA UV filter, 百幾蚊,日本貨。馬來西亞版$70-80。要靚D可買 Olympus 原裝$350左右multi-coating,再貴D可考慮 Leica 原裝貨約$1200。<-這些好明顯不是我明白的東東,哈。

chanyukiccw said...

唔該哂 ^O^

但仲有一個問題, 你用咩相機袋架? 有冇靚相機袋介紹? 但原裝果個我覺得太貴了(好似要$600左右-_-)

Meling Lam said...

chanyukiccw> 我用緊一個在百老匯買的桃紅色相機袋,個款似messenger bag。另外有個細細的相機袋係買機時送的,如果我用個大D的手袋,就會成個相機袋放入去。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站