Tuesday, May 25, 2010

20日減肥血淚史 Part 3

減肥 kilo off

不經不覺,Kilo Off 在香港推出2個月不到,經已由完全沒有香港人提及,去到google有5,300項本地討論,能在短時間內紅遍網路,要是沒有用的話,根本不可能會有這麼多人談論。

身為第一批體驗 Kilo Off 的用家之一,連續吃了20日,到了最近「停用期」,明顯的感到分別!

(「停用期」= Kilo Off 每次療程是20日,吃20日後要停15日,才可再開始下一次療程,這是法國藥廠的建議)

減肥 kilo off

首先,Kilo Off 主要是產生飽腹感,減少口痕痕。停吃之後,我的口痕痕又回來,還特別想吃油膩的食物,真係慘!

另外,Kilo Off 能加速去水消腫,之前那個月我在周期前一直在吃 Kilo Off,經前沒有水腫。今個月周期前碰巧又是「停用期」,於是水腫又出現!激死人!

第三,Kilo Off 有修腰減腩功效,上個月我到上海暴飲暴食也沒有發胖,回來之後是「停用期」,停了一星期之後褲頭又開始緊,嗚。

還有3天我就完成「停用期」。然後又會再開始我下一次的20日療程了,呵呵~

Kilo Off 的 facebook page 常常有試用品派發,請快點去LIKE吧!

歡迎留言!

5 comments:

alison said...

我想知佢可以同其他瘦身 in-take 0既product 一起用嗎???
我呢個星期剛剛開始用緊其他0既瘦身藥~~~

Sandra said...

今日食第10日,真係食少O左野,同埋人地都覺我瘦O左,我覺得係去O左D水腫...好期待之後既10日..

Meling Lam said...

alison> 可以同其他瘦身 in-take 0既product 一起用嗎??? <- 我就唔建議喇,你覺得真係想的話可以拎去問醫生。

Sandra> 上星期你係咪開始食緊?果日見你我都覺得你瘦o左。

reddy said...

終於考完試了 可以去買黎一試 

Sandra said...

HEHE...O個日見面食緊第6日啦,佢去水腫好得呀,O岩我....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站