Friday, May 14, 2010

分享:「強生美肌」水嫩系列試用報告

強生美肌 johnson & johnson

經已收到「強生美肌」水嫩系列試用者的報告,看到大家都把用前用後的分別細心拍下來,太有誠意了!也有點兒羨慕,因為以下各位比我更優先,我也沒機會試用過這個孖寶呢,嘻嘻。

「...記住不要因為怕黏黏的感覺/認為不乾便忘記用 body lotion, 對老了皮膚起紋便來不及補救, 這次的水嫩系列有9粒★吧!!!」--- yan~hapi

「...用了 21 天後, 真心的, 星瓶的皮膚有改善啊~」--- 星瓶與薔薇的部落格

「...沐浴露極易起泡~很愛把全身變成泡泡人再一氣用水沖走~感覺實在好玩!!!整個洗手間也是超香的」--- SIUFI

「長效水嫩沐浴乳好滋潤, 唔乾, 而且幾"幼滑", 質地一的都唔"lup", 搽左之後再沖水一的都唔會"黐笠笠", 而且佢冇的好"濃烈"既香味.」--- Princess Annie

「...驚喜的是lotion, 剛開始擦上去會覺得有點油, 不過很快就被吸收了, 皮膚上好像包了一層膜, 到睡醒都不會覺得乾乾的」--- LittleKa

「...推開後, 神奇的水啊 !!!!!!!! 很水啊 !!!!!!! 像護膚品的lotion, 而不是cream狀的!! 所以一點"笠"的感覺也沒有啊 ~ 這點我十分喜歡 !! 」--- AgnesS*bi

「...潤膚乳不是很爽身, 但也不油膩. 相信開冷氣時用會頗適合.」--- 西米花

「...若然以早陣子的潮濕天氣來說的話,我本人覺得光是用沐浴露已經很足夠,感覺清爽一點。」--- 飛比

「...沐浴露跟潤膚露的氣味差不多,但洗掉之後不太濃,有陣陣的香味。而且泡沫也夠多,一兩泵就夠了。」--- Cooking Meow

「...可改善皮膚脫皮及繃緊的情況, 兩款產品都是三十多元, 非常經濟實惠呢。」--- Cherry@UTOPIA

「...用左佢差唔多一個月啦~覺得皮膚真係水潤左,冇之前咁乾~」--- Hosy

「...連續使用至第5天,皮膚全日感覺水潤舒適。連續使用至第15天,完全解決我因乾燥而脫皮的問題。」--- dc的生活手記

「...令我最歡喜就係佢ge香味...又香又甜...味道唔會濁!!聞落好relax!!^^」--- yuenting

「...沐浴乳容易起泡泡, 泡泡的幼細程度為一般, 使用在身體上十分適合, 亦容易推開至全身~」--- Vinciyip

「...以不用$100 的價錢來說是很便宜也好用。誰說便宜貨沒有好東西~~~!」--- Vivi細諾比

「...我很愛它家的24 hours那支的, 已經回購了兩次! 」--- 小知

「...全都是很滋潤的成份!!而且它真的做到啊!!」--- Jade

「...Keep住用了這兩樣 products 兩星期多,皮膚是真的滑了,而且乾紋亦好像少了一點。所以決定會繼續用下去的 ^^」--- Sylii

「...最緊要係沐浴乳感覺係好清爽同埋保濕效果都幾明顯。感覺都好滋潤。同埋佢賣點一樣係長效24小時鎖水。」--- sakura 愛莎

「...洗澡後立即塗上「24 小時水嫩潤膚露」 ,質地柔滑很容易推開,也不覺得油膩和「立痴痴」」--- mrs K

「...用完潤得來好爽!好香~~ 個身唔痕啦!」--- Lico

「...個人覺得這是特滋潤的潤膚露, 果然是「24小時」, 用完皮膚也是滑溜溜的...」--- Miss Mui Mui

「...香味都很濃郁,都是像甜甜的蜜桃味, 保濕滋潤持久度也很不錯, 十分適合在夏天使用的潤膚露.」--- CM*HKGirl

「...因為水份成份好高, 所以輕輕就可以推開塗抹周圍. 每次塗的份量都唔洗好多架! 可以維持都好耐都唔洗再塗, 又係超抵用wo!!!」--- 魚之舍

歡迎留言!

1 comment:

Abby Anna said...

我都用左啦~~~係網上登記免費送到我家喔...好香,用完都唔使搽香水...又唔痴立立...GOOD!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站