Wednesday, May 19, 2010

棉條的迷思

playtex 衛生棉條

當收到 Playtex 棉條的試用品時,心想:「真是難到我了!我從來未試用過衛生棉條!」

記得中學時,班裡有幾位運動健將,每當她們需要出賽,不論是排球、跨欄或是跑步的比賽,都會用上衛生棉條。而我這些欠缺運動細胞的女生,可能因為沒有需要,就從來未用過了。

收到試用品後,我也想試試去用,但我不懂得用啊。據說 youtube 上面什麼教學都有,就找找 tampon 看看有什麼結果。



怎料找到的是個很有趣的舊廣告,應該是剛推出衛生棉條的時代吧!



也真有女生親身示範如何使用衛生棉條!但用的是...自己看吧,不是三級的。

有誰有使用衛生棉條的經驗?可否教教我?

歡迎留言!

18 comments:

pig said...

個 video 好好笑 XD

其實用 Tampon 咪就係好似做 Pap smear 放鴨咀鋏一樣,分別只係自已放定醫生放。(你結左婚應該有做過呱)。 綿條放啱位的話應該 feel 唔到,如果覺得頂住就可能係放唔岩位。

流量多的話用綿條會整到成手血,嚮公廁換時好煩 =.=

CARRIEISM said...

條片好激~~~擺落個口度~~笑死我~

nora said...

Those girls were funny XD

就好似佢地咁講,將最粗果部份放晒入去之後,拇指同中指hold住有坑紋既位,然後用食指推盡幼身部份至沒頂,入面舊棉會推左出黎留係體內,你只要拎返塑膠部分出黎就得喇 =D

如果仲係唔放心既,浪費少少,拎一支出黎「綵排」一次先都得架 XD

可能我流量唔多,覺得用棉條好過用巾囉,起碼夜晚唔駛再擔心 =D 而且Playtex係膠管,比起紙管果D真係超級好用,貴少少都值得﹗

最後少少tips:用左棉條最好都加塊護墊打底,如果有少少漏都可以頂到下 XD

閃閃星小藍 said...

暫時用過最好用都係Playtex ,佢個個軟膠頭放入下體時其實好容易,只要就岩角度好易入的,一係一隻腳踏係廁板上,一係半樽咁坐底個人,咁會易入啲,其他牌子有個軟膠頭超難入!!

量多既時候最好有濕紙巾係手,就唔怕整到成手血冇野抺!

fleur said...

我用tampon的,非常方便和舒服!而且一點也不難,一定要在有流量的日子,流量太少不合用,因為lubricant不夠.
同意樓上覺得頂住就可能係放唔岩位,或放得唔夠入.
第一次使用時是月事去沙巴,不用不得,用過第一次後就愛上

Rae.R said...

Meling, 我都係用呢個牌子既tampon架, 你打開獨立包裝, 將圓頭果邊放入少少係岩既位, 然後推後面支管, 之後拎返個膠殼就ok嘞~~~ 條線就由得佢放外面, 要換就用佢拉出黎 ^^

雯雯 said...

自從轉左用tampon之後..就同左m巾say bye bye lu~~~~
呢隻牌子既tampon設計幾好, 膠管設計令容易使用~
通常我會坐o係坐廁上使用,
只要將拇指同中指放橫間位置,將tampon放正入口..(我諗應該唔會放錯卦?!hehe~),食指放tampon尾部位置(繩位),輕力一推,tampon入左去lu~~~~
位置冇放錯既話唔會有不適既感覺~~~

sin5409 said...

呢個牌子已經係最易用,最緊要就係放鬆個人

Abby Anna said...

我都未用過~!
想問下...放幾耐拎出黎至好呢?
游水又用唔用得呢?

sin5409 said...

一般認為6-8 hrs,但其實唔好真係去到8hrs,唔係幾好

另外游水其實係可以,但如非必要其實都應該避免

SzekaiJessica said...

我以前都想過用.. 不過一直都唔知掂整.. 好似好得人驚咁.. 呵呵呵

DOUBLECHIN™ said...

我好鐘意用tempon!! 方便又舒適!!
http://doublechinchin.blogspot.com/2007/06/blog-post_1418.html

Meling Lam said...

all> 原本咁多人都試過,咁我都快D試下先。

doublechin> 你解釋得好詳盡,我估我知點解playtex會舒服D喇。

lam said...

我同我班姊妹都是playtex用家,都用了好幾年,好似打針咁。最緊要係要放得入同加護墊一齊用,而且一feel到有野流出來就要立即去換囉!

N@kiter~! said...

我都有用Playtex丫!
第一次用係舊年響美國時買黎用。
因為帶過美國o既備用姨媽巾唔夠用,
又見美國d巾巾隨時厚過面巾!
所以買左佢,夏天/訓覺/上機用最爽!
只要加護墊做雙重保護,真係唔怕會整污糟底底~

但願我只是一片綠...葉 said...

好複雜咁wor .....
記得我中學果陣學校派過一次......
但畀我呀媽沒收了........
話女仔唔用得~~~~
HAHA~~~~~
激死我!!!

ANMH said...

自從轉左用tampon之後..就同左m巾say bye bye lu~~~~

<< completely agree!!

靚靚煮飯婆(靚太) said...

個 video 好攪笑, 咁都比佢諗到做示範!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站