Monday, May 03, 2010

CHANEL 5月新品:Hydramax Active & Orient Extreme

chanel hydramax active moisture mask

告訴你一個小秘密。

我喜歡爭取時間、一心多用的程度是,即使在敷面膜,都要一邊自行揼骨,一邊玩微博。

說起微博,朋友問我的微博為什麼變成了美食博,其實是我想把美容的博文集中在這裡,美食的圖片就放新浪微博那邊。又不敢把那些稱之為美食推介,只是平日平平凡凡的兩餐,又不是天天都吃得講究精緻。不過既然為練習而拍了圖片,就放上去跟大家分享。

至於美容品,一定會留在《蘋果的化妝箱》。

近日因為做完CPS,皮膚有點乾,那天到另一專櫃做皮膚分析,水分只得34分,嚇壞了!而且我現在仍用的 Obagi-C Rx system 一早講明會令皮膚變乾,我想敷水分面膜但又不太喜歡用紙面膜,打開護膚櫃竟又以清潔面膜及去角質面膜佔大多數,當我想不到怎麼辦時,就找到這支 Active Moisture Mask(HK$435/75ml)!

CHANEL 多個護膚系列之中,可能我最需要用的是 Ultra Correction,但在質感及香味方面最得我心儀的,一直都是 Hydramax + Active 系列。去年獲邀到 Chanel 時代廣場專門店試做 facial,我也是選做 Hydramax + Active 療程,喜歡之後皮膚水噹噹的感覺。

Hydramax + Active ﹣ Active Moisture Mask 是淺粉藍色的乳霜質地,以為跟我之前用過的 Swiss Balance Moisture Lift Mask 差不多,但用後覺得 Swiss Balance 那個相對會有輕微刺激感(tingling),CHANEL 這個不會。Swiss Balance 的好像是重提拉多於保濕,保濕度會略嫌不夠,CHANEL 的保濕度非常理想,敷後乾紋減淡了好多,皮膚表面也更平滑。

chanel hydramax active nutrition lip care

同一系列另一新品 Nutrition Lip Care($300/10g)也很值得試。為免把潤唇霜弄髒,我不會用手指,我會用唇掃沾取含有玫瑰蠟的潤唇霜塗到唇上。嗯,那支從 Yojiya 京都總店買回來的24K黃金唇掃總於找到配得上它的產品了。

chanel le vernis nail color orient extreme

CHANEL 本季其他新品還有,為呼應 2009-10 Paris-Shanghai 時裝主題而推出的 "Orient Extreme" 黑色與金色彩妝。咦!我星期四就要飛去上海看世博,那我一定要帶同這些妝品同行!

Le Vernis 甲油每支 HK$180。左一的 #Black Velvet 是黑色的絲絨質地,用了它就不用再加 matte about you 也有半粉啞效果。中間的 #Gold Lame 是漆光金色甲油,用它來塗腳甲然後穿黑色的 MBT 涼鞋會好看嗎?右邊的 #Illusion d'Or 是金色及藍紫色閃片透明甲油,可把它加到我的 soak off gel nail 上面點綴一下。

chanel le vernis nail color orient extreme

同是 "Orient Extreme" 系列的雙色眼影 #Jet-Gold,是最易用的金色與黑色。化妝懶人如我就會用深啡色眼影筆打底,然後把金色眼影掃到整個上眼窩,黑色眼影用眼線筆加水畫成細長的中國娃娃式眼線。



模特兒的演繹當然會比我有型十萬倍。讓我回來時再跟大家分享我在上海用 "Orient Extreme" 妝品的樣子,看看那個金色跟酒店對面的金茂大廈相比,哪個更奪目。

歡迎留言!

13 comments:

mookbeauty said...

CHANEL SKINCARE 好正,
我LIKE藍色個隻GEL~

Abby Anna said...

Meling, 你唔講我都唔知CHANEL又出左新野! 我都有用佢既COSMETICS,太靚的包裝啊~聽講SKINCARE都唔錯!放假再去睇睇先~

daidai said...

太吸引的妝品啊~~
不過我中意鬆弛熊多點~!~^o^

Wintyb said...

Lipcare 好吸引, Meling, 笠唔笠架?
By the way, 我睇Cosmo 見你出現在SKII 個 adv 度, 但佢哋又串錯你名呀...

LaurieR said...

雙色眼影已經出左??? WOW~~
之前已經打算買~~ 謝謝meling告知~~
我想問知唔知雙色眼影幾錢盒??
Meling可以去世博, 實在太正啦~ 希望我9-10月都去得成!!

reddy said...

好想睇下你個枝唇掃
鬆鬆頭好可愛 但唔知係咩黎
呢個lip care 睇落幾creamy 但想問下會唔會立 

Meling Lam said...

Wintyb> 不笠,塗上去像塗潤唇膚,不是啫喱狀。

LaurieR> 雙色眼影$385,呢幾件妝物5月5日有售。

reddy> 陣間影。Lip care 唔笠,同你平時塗的潤唇膚差不多。

靚靚煮飯婆(靚太) said...

咁呢款 Nutrition Lip Care 好用d 還是la mer lip balm 好用d!

Meling Lam said...

靚太> La Mer Lip Balm 都忘記了有無用過,無從比較。

sherrybi said...

指甲嘅颜色真係令哦
好金呀~~
原来金色同黑色配搭都幾靓啵

Hannah said...

好鐘意隻Illusion d'Or !
買完塗在原來像糖的粉紅色甲面上~
就變左橙紅色又有藍色閃閃下>v<
好意外好好看哈哈

Vivi細諾比 said...

我都好LIKE chanel 的eyeliner pencil ,好好。不過價錢真係貴了些

LaurieR said...

meling, 想睇下你會唔會知Chanel既Ombre Contraste Duo雙色眼影幾時出呀?
因為我想買藍色呀!!!! XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站