Thursday, May 06, 2010

好康推介:MD 7天試用裝 + Obagi 7折優惠

obagi c-rx 美白去斑

近月試用的 Obagi,成功為我淨白了面色,又把斑點減淡了一半有多。旅行後,我會再做皮膚分析,到時再跟大家分享數據。

至於對 Obagi/MD皮膚分析 有興趣的朋友,可到這裡登記:
http://www.mdskinsolutions.com.hk/edm/201004/MBLOG0410B/form.php

經以上表格登記的你,可享:

1. 免費 VISIA 肌齡皮預測膚分析乙次(價值HK$280)

2. 7天醫學護膚套裝(價值HK$300)<- 好像又有Endocare又有Bicelle,好吸引!

及 3.皮膚分析當日特別優惠(Obagi C Rx 抗氧去斑系列7折)<- PR 說優惠只是經這個連結登記的朋友可享。

Obagi C Rx 抗氧去斑系列原價HK$3,300,7折後大約是HK$2,310,便宜了近一千元!

延伸閱讀:
我的 Obagi 周記:皮膚分析篇
我的 Obagi 周記:今天開始使用
我的 Obagi 周記:使用10日後
我的 Obagi 周記:使用20日後 + 詳細成績表

歡迎留言!

8 comments:

KB said...

meling!!!!
我最近都被obagi燒到,因為我面色好黃,聽人講用obagi可以去黃氣~還原bb色,你用左幾個星期有冇luk皮呀之類,因為個療程好似要半年,所以我想做多d資料搜集先><thx!

Meling Lam said...

KB> 我諗你最好上去做一次皮膚分析,看看有沒有需要,因為你還年輕,又沒有雀斑,或不需要用,可能用普通維C product就ok呢。

我沒有甩皮,療程是3個月,之後要停3個月才再開始。

JL said...

去左 分析,完全無提及送7天試用裝,只系問我買唔買.到我走了,就打電話比我話忘記通知有7天試用裝送,叫我下次去攞返.第一次參加這類活動,就給我一個不好印象.

slj06463 said...

Hi, Meling
我之前去左Rxxnex做皮膚分析, 問過個療程要成萬幾蚊, 點解你個療程三千幾蚊咁平?

slj06463 said...

Hi, Meling
我之前去左Rxxnex做皮膚分析, 問過個療程要成萬幾蚊, 點解你個療程三千幾蚊咁平?

slj06463 said...

Hi, Meling
我之前去左Rxxnex做皮膚分析, 問過個療程要成萬幾蚊, 點解你個療程三千幾蚊咁平?

slj06463 said...

Hi, Meling
我之前去左Rxxnex做皮膚分析, 問過個療程要成萬幾蚊, 點解你個療程三千幾蚊咁平?

meling lam said...

slj06463> 三千幾是一次,萬幾蚊係咪一個program包幾樣野?同埋呢個價都三年前,而家應該加左價喇。我都無再幫襯了。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站