Wednesday, May 19, 2010

是日好用:MUJI 護膚品收納箱

無印良品 muji box

早陣子搬辦公室,買了一批無印良品膠箱,每個HK$160,但質素很好。昨晚看了幾集《全能住宅改造王》,再望望自己的護膚品甲油潤手霜化妝品,實在放得太混亂了!決定再買幾個無印良品塑膠抽屜,把它們排好。

左邊的高身塑膠抽屜(HK$120)足以把所有的雜物都塞進去。我連太陽眼鏡,眼部按摩器都放進去。

無印良品 muji box

最淺的一款塑膠抽屜(HK$80)可放面霜或是護膚品 sample。或會買多一兩個,用來放化妝掃。

無印良品 muji box

中等高度那款(HK$90)最好用,它的高度剛好放得下大部分面部護膚品。最喜歡這些塑膠抽屜疊起來之後高度均一,上面可再放其他東西。

歡迎留言!

9 comments:

Carrie @~@ said...

係呀, 我都覺得muji o既膠箱幾實用.

Mikithequeen said...

我家都系用呢种MUJI箱的,买了十几个呢~
用了好几年都没有变色跟变型.质料VERY GOOD~ 但小心角边会容易撞爆~我上次搬屋就撞崩了一角, 肉痛死~

Mikithequeen said...

我家都系用呢种MUJI箱的,买了十几个呢~
用了好几年都没有变色跟变型.质料VERY GOOD~ 但小心角边会容易撞爆~我上次搬屋就撞崩了一角, 肉痛死~

寶妮 said...

MuJi, 我家都有好幾個呢! 用了多年都keep得靚. 最好可以自由配對,可以隨便改動.

alice said...

上次去買既時間中等冇哂貨><.....佢真係最fit既,高身塑膠抽屜太高,放護膚品會有d位用唔盡

Meling Lam said...

alice> 最高果種我會用來放化妝掃/雜物,放到好多野!估唔到!

但願我只是一片綠...葉 said...

睇0黎我都要買十個八個......
間房0的瓶瓶樽樽好煩呀!!!

todayfine said...

我d嘢超亂,呢類型嘅盒最啱我喇

reddy said...

次次去都只係睇衫同零食 無留意度添
考完試要去望下先 hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站