Monday, May 24, 2010

Neway 壟斷本地卡拉OK之後的惡行



最近去唱K,發現Neway的服務真係差到貼錢買難受,如果這是市場壟斷的惡果,我們可以向誰申訴?還是需要繼續啞忍?

惡行1:服務員晚娘臉

上星期六我和一班朋友到 Newaycity 唱K,剛到埗時,看到K-buffet有很多款式原本好開心,但那裡負責派發buffet食物的員工待人態度之差就像對「行乞者」一樣,排隊取食物無問題,每人限一件也無問題,但可不可以不要黑面相對?客人有什麼得罪了你?

惡行2:亂換房花時間

又是 Newaycity。我們第一間房太小,人又多,不夠坐,服務員說換另一間房給我們坐,叫我們不要點歌/取食物。好,我們等,等了15分鐘,換了房。換到第二間房,吃完buffet,又說要換另一間在2樓的房間給我們,說是「大房」。好,我們又換,又花15分鐘。到頭來,2樓的房間根本跟之前的一樣,不過算了,唔同佢嘈。

惡行3:自把自為cut歌

點知呢,換房無耐就自把自為替我們埋單,我們無提過想埋單。那張單寫明11pm前埋單就是那個價錢。而我們7:30pm到,3小時即是10:30pm,計埋換房浪費了的半小時,11pm走都好合理。但係,埋單後,10:30pm就cut歌!作為消費者,付出千多二千元,所得的就是這些?

惡行4:奉旨cut線無禮

剛剛打電話去訂房,又是亂到七彩,被人cut線。打了幾次才能打通,打通之後又是無禮對答。但是現在香港就是 Neway 玩哂,除非你不唱K啦,笨。

(暫時有4項,會一直更新,如有提供,請留言,謝!)

其實Neway我由讀書時代開始幫襯,至今己有十幾年,服務及食物一向合格,為何最近幾個月才變成這樣子?是舊員工新公司的交接問題嗎?如是,為什麼要由客人承受?

歡迎留言!

14 comments:

alice said...

惡行1: 以前好好多,最多都只係冇咩表情,但依家部份(都唔係全部既)係黑面;果次見到有個客自己拎食物後俾員工啤左一眼,之後話"依度唔可以自己拎",一手就將客人碟上既野掃返落去個盤度,過份!

小can said...

會唔會係唔同地區有唔同待遇既問題?
我早幾日響糖街ceo neway, 又無咩問題喎.....

alison said...

聽日一於再睇下佢搞成點~~~~

Meling Lam said...

小can> 糖街CEO d staff一向有禮貌,係值得表揚o既,其他就一間間啦。

Honeyet said...

我近呢幾個月少咗唱K,原來搞成咁呀,睇怕要遲少少先去喇!!!

CARRIEISM said...

好恐怖呀~~k場而家變成咁!我估佢而家咩廣告都唔洗賣啦~一個獨大~~

RACHEL.L said...

我而家都唔去唱K LU..一來香港都無咩歌好唱, 2來NEWAY D服務一向唔太好, 比錢仲要受氣, 我對住電腦唱仲好啦!!

luilui

Daisy Maris Fung said...

銅鑼灣New Way CEO幾OK,可能次次去都係撻公司朵關係(如果係我哋公司某些staff去可以唱到無時間限制),服務又無乜野。不過旺角創興就真係.......其實我唔係歧視,但偏偏好多老土野都係響旺角發生囉......

Carrie @~@ said...

絕對讚同您o既講法, 究竟香港幾時有壟斷法呢?

tw said...

荃灣新既ceo 好好ga~不過只限於櫃台個receptionist~
其他neway都係好差態度....

sherrybi said...

垄断市场只會有越来越多嘅問题哦
點算啊~~
可怜嘅係我地尼滴消费者~~

kAt said...

仲有, 無得唱謝安琪!
搞到成頁新歌都無首岩唱!!

Meling Lam said...

kAt> 無錯!搞到要點蘇永康《囍帖街》再轉key唱!

Vaness said...

我早排生日, 近近地去番自己區(新界)個間neway
本身我地去之前上佢個website睇倒個promo話出示回鄉卡有20% off
去到個時個receptionist up 個個價貴過佢網上show都算
明明receptionist講好左個價錢, 我地問實佢係咪唔再加收佢都話唔會
到收錢個時又話唔係本來個價
另外, 個recptionist話可以埋單先show card
到收錢個時個manager比單我地睇係冇discount
之後問個manager啦, 佢仲講到好似今次就施捨比你地用個promo, 下不為例咁
都算啦, 唔想生事
點知打過張單番尼發現仲貴過第一次個張單lo
我真係唔係佢係20% off左我定收多我20% lo
嬲嬲地都費事再同佢拗, 埋單走人!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站