Thursday, May 27, 2010

冰涼夏日新品 Sherbet Base & Pore Care Serum

ettusais pore care serum

每年夏天我都會補購 ettusais 的收毛孔產品。

去年用的 Zero Pore Mask,潮濕天氣再不能令我的毛孔過度擴張。今年新出的 Pore Care Serum 蘊含重整膚質配方,可改善粗糙的膚質,具有消炎和抗菌成分甘草酸和 ac control oil,能夠預防暗瘡形成,進一步加強緊緻毛孔。

HK$340一小支好像是頗為昂貴,但我的經驗是一季只用光1支,比起毛孔擴張後要做的醫學美容療程,這少少錢值得花,防範於未然。

shiseido maquillage sherbet base

當收到 Shiseido Maquillage 最新的 makeup base 時,感到「R頭」,嗯...噴霧裝的 base?

shiseido maquillage sherbet base

把瓶子搖勻,一噴出來,是超級冰涼的雪芭狀!之後用指腹推一推,就能輕易塗到全面。當天氣悶熱又潮濕時,上底妝前/補妝前用它,保證冰涼百倍!售價 HK$300,已上市。

歡迎留言!

10 comments:

Abby Anna said...

Sheshido那個BASE感覺好似SHU的泡泡哦...
有無色架呢?

ettusais我係第一次用呢...用了一星期左右, 都幾清爽~!

Daisy Maris Fung said...

可以解決一季的問題,HK$340真係唔貴喎。你覺得適合油面人用嗎?

但願我只是一片綠...葉 said...

Shiseido Maquillage 最新的 makeup base 已入手但仲未開....等我搵個理由開0左佢用下先!!!

靚靚煮飯婆(靚太) said...

質感好特別喎, 咁係咪先噴係手再搽上面? 還是直接噴面再推開呢!

Jay Y. said...

請問Shiseido個makeup base有冇防晒呢?

ettusais印象中只用過佢既夜魔粉(唔知有冇叫錯 :p)! 之後都有回購ar.

Meling Lam said...

Jay Y.> 不像 Shu 那支,這支是沒有防曬的,隨後可用有防曬值的粉底。

Meling Lam said...

AbbyAnna> 無色的,連少少白色都無。

Daisy> 我覺得用來局部收毛孔係幾好,如果overall成面都算油,就可能用Loreal抗油光或ettusais medicated acne line好D。

靚太> 我鍾意噴上手再搽面。

physio said...

where can i purchase ettusais? internet? thx :)

Meling Lam said...

physio> http://www.ettusais.com.hk/tc_chi/shop_shelf/shop.php

sherrybi said...

都試用紧ettusais尼一隻野
不過毛孔都係有唔少黑頭哦
係唔係有咩特别嘅使用方法哦??
怎么样先會最有效呢?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站