Thursday, May 20, 2010

好康推介:贏取VISA預付卡價值HK$5000

juicy couture pink sandal visa go

星期一,我到時代廣場出席之前登記參加的「VISA GO足球狂熱」比賽,要在十分鐘花掉大會送我用的預付卡(價值HK$2000),再到大堂射足球。我的購物選擇當然是買鞋,再買鞋。先買一對 Juicy Couture 丁字涼鞋。

ash sneakers visa go

買了涼鞋之後,還有千多元配額,馬上飛身去連卡佛買今季的 ASH sneaker。兩邊我都有VIP會藉,打了9折之後,共銀HK$1980,剩HK$20。

時代廣場「VISA GO足球狂熱」宣傳活動仍未結束:

凡以VISA於全港任何商戶單一消費滿HK$500,可於2010年5月23至6月13日到時代廣場2樓至8樓VISA GO足球狂熱服務専櫃出示簽賬存根,參與FIFA世界盃「GOAL VISA!足球神射手」遊戲,一展腳法兼嬴取豐富獎賞,包括每日大獎:VISA預付卡價值 HK$5,000!


每日都送HK$5,000喎!自問腳法好又擁有VISA卡的朋友,不要錯過。

歡迎留言!

13 comments:

alice said...

visa卡最近真係好多優惠,唔知Citibank卡時代廣場仲有冇做緊promo,有既咪有雙重優惠^~^.....Juicy Couture果對好靚,請問幾錢?

Meling Lam said...

alice> 850,我有9折。

蘇珊娜 said...

妳對ASH sneaker好靚啊~~
連續兩個星期我都會來香港,看看有沒有時間去time squre一轉先 ^^

Wintyb said...

對 Juicy 鞋好靚呀! 但割腳嗎?

Joey said...

Meling,
唔好意思, 我都想玩呢個遊戲。個$2000係咪係參加遊戲既獎品?點解要預付$2000?

Meling Lam said...

Joey> $2000不是我預付的,是在facebook搞,我參加了之後送給我用的,但那個部分已完結。

現在進行的部分是,凡以VISA於全港任何商戶單一消費滿HK$500,可於2010年5月23至6月13日到時代廣場2樓至8樓VISA GO足球狂熱服務専櫃出示簽賬存根,參與FIFA世界盃「GOAL VISA!足球神射手」遊戲,一展腳法兼嬴取豐富獎賞,包括每日大獎:VISA預付卡價值 HK$5,000。

Meling Lam said...

Wintyb> 未試過穿來行很遠的路,暫時ok.

lazybone said...

pink果對涼鞋好靚呀,但我呢d大腳人士著呢d唔好睇呢

Tika said...

ash那對型到呀.....@@

但願我只是一片綠...葉 said...

我都好喜歡ash果對呢~~~~

todayfine said...

好靚啊,對ASH sneaker好型好型啊~

reddy said...

那雙桃紅色的 簡直看了讓人眼發光呀 

Cynthia Chan said...

對ASH真係好令呀...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站