Tuesday, June 01, 2010

便宜又好用:Pore's Care Cleanser Pack

去黑頭 mask Pore's Care Cleanser Pack

上次去照 VISIA,發現天氣開始熱之後,我鼻子上的黑頭也開始變多了!同時又留意到,某位男士的鼻子也有不少黑頭。好,就找他試用清潔面膜去黑頭吧。

Pore's Care Cleanser Pack 包裝上的日文註明,這個清潔面膜的成分包括:重曹(梳打粉)+ Ghassoul(摩洛哥火山熔岩泥) + 竹炭,還說明是針對「草莓鼻」!貌似很有效似的,即管試試看。

Ghassoul?有點面熟。查查看,原來使用 Ghassoul 原料的面膜粉曾經取得日本 @cosme 大賞面膜第一名。

去黑頭 mask Pore's Care Cleanser Pack

跟其他的 clay mask 不同,這款面膜塗上後有冰涼感,用法是「先磨後敷」— 塗到鼻子上,打圈按摩,之後留下敷用2分鐘,用溫水沖洗。

去黑頭 mask Pore's Care Cleanser Pack

敷2分鐘之後,面膜都乾掉了,但千萬不要大力的用毛巾刷,要用濕布或是濕棉花輕輕的印去,否則會拉扯到皮膚,出現皺紋呢。

去黑頭 mask Pore's Care Cleanser Pack

敷用一次後,雖然不是所有的黑頭都能清除,大約只減少了60%,但鼻子的角質及油脂都被清除,看來已是光滑得多。Pore's Care Cleanser Pack 每支HK$65,有60g,性價比很高。莎莎有售。

歡迎留言!

10 comments:

sherrybi said...

最近照镜子真的發現黑頭多咗哦
仲好苦恼该買滴咩產品
呵呵
MELING真係知道我地嘅需要啊~~

cd said...

meiling 好耐無上黎.
你好嗎???


可以try try wor
又唔係貴!!!!

黑頭我都多左呀
唉!

Meling Lam said...

sherrybi> 多o左都好正常,無多先至係奇怪,呵呵~

cd> 你好!I miss you!

reddy said...

一到熱天 皮膚多汗又多油 要做多d清潔
黑頭勁多 好肉酸 

水洗式既好啱我 
因為試過撕掉形既 皮膚又紅又腫 

reddy said...

你d眼睫毛都好長播 ^-^

靚靚煮飯婆(靚太) said...

平平地可以買嚟試下喎!

Meling Lam said...

reddy> 今次示範的唔係我來o架 ^o^

但願我只是一片綠...葉 said...

Haha!某人被讚眼睫毛長!好好笑!
不過啲黑頭又真係好麻煩。

母后 said...

最一次留言~hello!
呢支我都有用,真係唔錯ar!

Meling Lam said...

母后> 你好!岩岩返到屋企,而家至睇到。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站