Friday, June 04, 2010

Bobbi Brown Makeup Party @海港城 - Pink Oyster Collection

bobbi brown pink oyster makeup party

上次到 Bobbi Brown 修眉時,經已看到 Pink Oyster Collection 的海報,每件妝物顔色都好漂亮,好想每款都試試!

bobbi brown pink oyster makeup party

多謝 Bobbi Brown 公關M小姐的安排,讓我跟一班朋友約好到尖沙咀 Faces 的 Bobbi Brown Makeup Studio 上課,跟化妝老師學用這個最新的系列。

bobbi brown pink oyster makeup party

要不是老師 Cherie 提醒我,我也忘了 Metallic Long Wear Eye Shadow 是可以直接用,不需加眼影粉的。事實又證明,一條眼線勝過幾層眼影,能馬上把眼形define,所花的時間也是差不多。看來我又要再開始天天畫眼線了(曾經放棄過太多次,因為懶~)

bobbi brown pink oyster makeup party

我們一行六人,聽罷老師的講解後,馬上動手自己化。

bobbi brown pink oyster makeup party

老師說,簡單的眼妝,可用 #Shore 打底,然後加上 Pink Oyster Collection 的 #16 Pink Oyster 粉紅色,再畫眼線,就是個清新百搭夏日眼妝。

bobbi brown pink oyster makeup party

左邊是沒有塗眼影的,右邊是塗了 #Shore 的效果。我發覺用 #Shore 做 Eye Base 真好,可遮紅紅黑黑的色素,也可稍為加深眼窩輪廓。

bobbi brown pink oyster makeup party

加上 #16 Pink Oyster,沒有眼腫問題,但未畫眼線就是差那一點。現場看還好,拍照就不夠神采了。

bobbi brown pink oyster makeup party

模特兒的示範也是用上 Pink Oyster Collection 的妝物,外國人當然會是輪廓突出得多。

bobbi brown pink oyster makeup party

而我自己動手的也不錯啊,至少在完全沒有PS的情況下,也可放心示人。

bobbi brown pink oyster makeup party

其中一件最妙的法寶一定是 Pink Oyster Shimmer Brick,我只是用它在高光位掃幾下,拍照時就像打了柔光一樣,毛孔都消失了,胭脂與膚色融合得更好。

bobbi brown pink oyster makeup party

眼影上面已提及。而我用的唇膏就是新出的 Treatment Lip Shine SPF15 #Nectarine。

bobbi brown pink oyster makeup party

Treatment Lip Shine SPF15 還有好多個顔色選擇,全都是滋潤又顯色的,像有色潤唇膏一樣 silky。

bobbi brown pink oyster makeup party

後來我還手多多的試用了 Bobbi Brown 的香水,最左那支是頗為女性化的花香味,我噴上後獲得一致好評,看來又要把它列入敗家名單了!

售價:

Pink Oyster Shimmer Brick
限量版清麗粉貝多用途閃爍彩妝盒
HK$340

Metallic Long-Wear Cream Shadow
(#Moonstone /#Opal /
#Surf 海水藍色 /#Pink Oyster 貝殼粉紅色)
金屬持久炫彩眼影膏
HK$210/盒

Treatment Lip Shine SPF 15
修護亮麗唇膏
HK$180/支


其他朋友的分享:
Laurier:上課。學夏日冰涼塘瓷妝
愛麗絲 - 美妝粉貝

歡迎留言!

9 comments:

Carrie @~@ said...

Meling, 你搽o既唇膏色好襯你, 好靚, 好自然.

蘇珊娜 said...

d顏色好漂亮啊~~

今個月我可能也會來香港參加某品牌的化妝班^^

lazybone said...

好正呀,有呢類型既workshop,meling下次可以預埋我參加嗎?

sherrybi said...

Pink Oyster Shimmer Brick
超级靓哦~
好鐘意啊~

vicky said...

我之前一向都係自己修眉...
見你條眉修得好自然, 好靚~
心思思想去試下~
因為第1次去bb, 所以想請教一下
請問你會去邊間分店 同埋搵邊個ba修架?
thx

Wintyb said...

好像很好玩呀, 我又要去~~~

Abby Anna said...

我超級大鄉里,未用過B.B.的東東呢...聽人講是很不錯,睇左你的文,好中意佢自然得黎又令人精神左的妝扮!
又....想敗家...

Angel Siu said...

我對Pink Oyster Shimmer Brick 好有興趣ar~~
之前出個兩款都有1高評價呢~^^
我想問佢d閃係唔係都係好細緻個隻?
即係上左面唔會清楚見到閃粉個隻~

另外, 我以前有讀過一篇你寫既關於美容編輯既文章, 我剛大學畢業,對呢一行好有興趣, 所以我想問一下你, 有咩途徑可以入到呢一行呢? (因為我留意左好耐,都無見到任何recruit既advertisement......)

thanks~!

reddy said...

個妝化得你好靚
同埋對眼真係無咁腫 吸引呢 !
我好鍾意橙色唇膏 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站