Monday, June 14, 2010

初試「美人水」Refoderm

refoderm cally kwok

翻查資料,原來德國 Refoderm 在香港發售已有一年多,不過當時未有代言人,沒有太多人認識,美容行家也沒有試過。今年,有「鄺美人」之稱的鄺美雲為 Refoderm 當代言人,又把它送給名人友人如陳志雲使用之後,確實引起了我的好奇心。

refoderm cally kwok

後來相熟的美容公關剛到這個品牌上任,第一次約見我和幾位美容行家,就是來個與「鄺美人」相聚的私人 tea party。茶點由太古坊的私人會所 Butterfield's 供應,那裡的會藉好貴,只有太古坊的租戶的高級管理層才可申請。

refoderm cally kwok

Refoderm 的產品,就是一系列的精華液 Skin Care Tonic,質感有點像爽膚水,也像很稀的精華素,加入了草本精華及護膚成分,在潔面後用綿花沾上並塗到面上,賣點是之後不用再塗任何東東,也不用加上面霜。

refoderm cally kwok

Strong 是「鄺美人」最喜歡的一款,有抗皺及活膚作用,她也試過用來敷眼,去眼袋,去眼腫。而我的皮膚較薄,她建議我用 Skin Care Tonic (Sensitive)。還有一款叫做 Special,好像是適合油性的皮膚使用,用來去除油脂及粉刺。每支 HK$880/100ml,一支代替爽膚+精華+潤膚,以多功能來計算的話,又不算貴。

refoderm cally kwok

這張相片是完全沒有修圖的,可見「鄺美人」的狀態仍是很好,為人超友善,皮膚細滑,珠寶很耀眼 @.@

refoderm cally kwok

而她的小狗 CASH 也有來跟我們一起吃下午茶,CASH 也是友善的狗啊,又不怕人摸,又不會吵,好可愛,比我的 Bobby 乖得多。

refoderm cally kwok
refoderm cally kwok

由於不想卸妝,於是我即場把 Refoderm 試在咀唇及頸上。頸部在8小時後皮膚仍是軟軟的,證明不用加乳霜也夠保濕。咀唇方面我一向有明顯凹凸的乾紋,在敷上 Refoderm 15分鐘後,唇部皮膚直到晚上也沒有再變乾,保濕效果理想。

refoderm cally kwok

離開前,不忘跟友善的美人及可愛的 CASH 合照。身穿超短裙的美人雙腿長得好漂亮,我想我是一輩子都「恨唔到」喇,嗚!

總結 Refoderm 的特色是它的多功能及特殊用法,用它抹面時間中需要「用力」,以及要跟隨淋巴排毒方向進行:

歡迎留言!

18 comments:

N@kiter~! said...

以它的多工來算,
其實單價也不算很貴。
對於時間就是金錢的香港事業女性而言,
應該會對這個產品趨之若鶩吧?!

閃閃星小藍 said...

咁又係喎, 咁多功能又一啲都唔貴喎~~~~
真係節省好多時間呢~

Abby Anna said...

我都好中意鄘美人同CASH呀!
佢係我小學校監(個時),見過佢一次,都係超NICE的~!
CASH又乖又白...我都想似佢咁白...HAHA

賣點是之後不用再塗任何東東,也不用加上面霜。-->岩我呀媽WOR,佢咁唔中意好煩搽好多野~!

Daisy Maris Fung said...

Cash好特意啊!可唔可以多少少介紹佢有幾多隻產品?我對於佢同油脂粒紛刺相關嘅功能有興趣喎。

reddy said...

適合混合性皮膚嗎 ?
我眼袋有少量油脂粒 好感興趣
Cash 很可愛呀 ! 
在那裡發售呢 ?

reddy said...

鄺美人依然好有艷光 

蘇珊娜 said...

好像很吸引呢~~~
一枝多功能的skincare,夢寐以求~~
不過是否任何人也適用呢~~

看見有我愛吃美味的拿破崙餅和牛角三文治
又流口水啦~~肚子正在打鼓
我還在office呢
555555555555

SzekaiJessica said...

未聽過呢個牌子添~
可以用來敷咀咀咁得意既..
cash原來都幾大隻.. 呵

Meling Lam said...

SzekaiJessica> Cash比我想像中大隻仔,同埋好乖,係咁笑。

Reddy, Daisy> Skin Tonic 一共有4隻,Aloe Vera/Sensitive/Special/Strong,另外有D makeup remover/aloe vera gel但不是主打。

Meling Lam said...

reddy> 銷售點:
http://www.oneconceptgroup.com/refoderm/sales.html

sherrybi said...

一隻多功能嘅野
節省咗好多時間~~

Meling Lam said...

all> 有份留言的朋友,Refoderm果邊話可以送10個名額出來比大家去centre做skin consultation + free treatment (15 mins),有興趣的請email我:staff@hkcosme.com

閃閃星小藍 said...

我尋日去試左了!好似好得喎,但係呢,個冶療師手勢好大力,本身洗面個時佢個力度已經大,我已經有點受唔住,之後用左 Tonic 仲大力,要我每次叫佢細力啲,但佢又解釋話佢冇用力.. 但係佢細力啲個時個力度又ok 喎......

我有啲興趣想買, 因為用完皮膚好似好乾淨同埋有光澤,滋潤度都足夠!好好咁!

佢地話而家有box set, 平均好似六百二十定六百四十蚊一支,一個box set 要有四支(可以揀唔同既Tonic )!有冇其他sis試左有興趣買呀!夾份好嗎?佢話只係做六月份喎~~~~~~~~~

Meling,你係咪有試用到,用完覺得點唷?
thanks

Yo said...

Meling,我今日去買左喇,試完既感覺好乾淨,仲即時抹走晒我D黑頭同抹走埋兩粒仔暗瘡,好神奇呀,希望用完呢set會有更好既效果

Yo said...

Meling,我今日去買左喇,試完既感覺好乾淨,仲即時抹走晒我D黑頭同抹走埋兩粒仔暗瘡,好神奇呀,希望用完呢set會有更好既效果

Yo said...

用完一晚,今早睡醒不像以往咁多面油,唔知係心理作用定係真係咁快見效,覺得暗瘡印已經淡了少少

閃閃星小藍 said...

YO> 真的嗎??我仲諗緊買唔買好添!你會分享試用嗎?

reddy said...

Meling,
尋日去試左 難得d黑頭抺得掉 本來已有心想買 試完更加要帶番屋企去 

我試既同買既都係special 但我諗會去買多枝Strong 三個月內消費滿千五蚊就可做會員之後就可以用會員價買 挺化算的 

都覺治療師既力度頗用力 但仍可接受 做完treatment 後到夜晚返家 大約五小時 出油既情況比平時少了許多 讚呀 !

喜歡呢 ! Thanks ! :)




 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站