Friday, July 09, 2010

仿妝小試:Majolica Majorca Chapter 27 Blooming Dreamer

Majolica Majorca Blooming Dreamer

常常看《蘋果的化妝箱》的你一定會發現,當我介紹化妝品時,大多只拍產品照,如有化妝示範照也會附上,但甚少試到自己的面上。最主要的原因,是我喜歡買化妝品,但我不是化妝師,化妝技巧麻麻,不敢獻醜。

但是今年,我想給自己一個挑戰,以後所有的化妝品,都要試到面上!一,想訓練化妝技巧;二,想練習拍攝化妝相片的技巧。希望將來的自己,比過去的更全能;明天的我,要勝過昨天的我!

仿妝第一次,獻給 Majolica Majorca,全因廣告上那個粉紅混紫、甜蜜夢幻的雙色眼妝太迷人。希望我的大眼袋、紅筋眼以及雜亂的眉毛,不會虐待到大家的眼睛吧。

Majolica Majorca Blooming Dreamer

今次使用了 Majolica Majorca Chapter 27 Blooming Dreamer 系列其中兩件新品:

Blooming Dream Eyes #2 「仲夏夜之魔法」花漾夢幻眼影盒(HK$138)以及 Lash Enamel Glamour Lash On #VI606 魅光濃密睫毛液(HK$128)。

Majolica Majorca Blooming Dreamer

Blooming Dream Eyes 花漾夢幻眼影盒共有兩款顏色,#1 是銀白與桃紅的4格眼影,#2 是銀白與粉紫的4格眼影。海報上的眼妝其實是用 #1 打造,但我手上的是 #2,於是用了少少技巧,做出差不多的效果。

Majolica Majorca Blooming Dreamer

Step 1,將眼影盒上面珍珠白那一格膏狀 eye base 塗在眼窩及下眼瞼。膏狀 eye base 能粘著之後塗上的粉狀眼影,有助保持眼妝持久。

Majolica Majorca Blooming Dreamer

Step 2,把眼影盒上淺紫色的粉狀眼影,用海棉棒塗到下眼瞼。

Majolica Majorca Blooming Dreamer

Step 3,在眼窩後半部位置,塗上桃紅色的眼影。家裡有一粒 ettusais 的桃紅單色眼影,正好用來仿妝。

Majolica Majorca Blooming Dreamer

Step 4,用 Blending Brush 把桃紅眼影稍稍向眼頭暈開;在上眼瞼塗上眼影盒裡面較深的紫色眼影。

Majolica Majorca Blooming Dreamer

Step 5,用黑色眼線筆畫整條上眼線,下眼線只畫後半條。我喜歡在畫眼線後再用眼影粉蓋一蓋它,可掩蓋眼線凹凸不定的瑕疵。

Majolica Majorca Blooming Dreamer

Majolica Majorca Blooming Dreamer

最後塗上深紫色睫毛液,仿妝完成!

Majolica Majorca Blooming Dreamer

原裝 Blooming Dreamer 廣告眼妝是用 #1 桃紅眼影盒,加紫色眼線液打造,在這裡有詳細教學(最新商品->花漾夢幻眼影盒->How To)。

Majolica Majorca Blooming Dreamer

怎樣?我的首次仿妝合格嗎?

歡迎留言!

16 comments:

閃閃星小藍 said...

支持唷!

個色靚靚唷~~~~~

我其實都唔敢影化妝相,因為CLOSE UP 既時候,我啲斑斑呀,眼袋呀,黑眼圈乜都出晒黎 =.=

lazybone said...

個色好靚呀,我又係唔敢post化妝相,因為我連條眼線都仲未掌握得到

Wintyb said...

好靚呀
me too, I can't even draw a simple eyeline lei

Meling Lam said...

Wintyb> 我都係試下試下至得,下次我教你畫。

Cooking Meow said...

好靚~

eyeliner.. eyeshadow我都唔識搽...
呢方面實在無天份~~~

Mikithequeen said...

猪持~
不过没有紫色眼线和白色眼线~, 不算数啊!!

sherrybi said...

支持哦~~
不過眼影好似無廣告入邊咁显色~

蘇珊娜 said...

支持喔~~其實妳已經好掂啦~
MELING~繼續加油!

Meling Lam said...

Mikithequeen> 創下新意嘛。

sherrybi> 沒有用液體眼線,真係會爭D。

Sharon said...

我撐你。。。
我都好想學靚靚。不過哩排個面好乾:(

reddy said...

這款化妝品是我近期超喜歡
我重買埋指甲油 紫色好美 好美 

搵日都埋係自己個BLOG讚下先 

reddy said...

忘了說 多過預期只有合格既表現 
讚呀 !

靚靚煮飯婆(靚太) said...

化得好似喎!!

KB said...

好得呀!!!

KB said...

好得呀!!!

KB said...

好得呀!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站