Thursday, July 08, 2010

是日好用:SKINFOOD 世界食材做面膜

SKINFOOD 世界食材面膜 Honey Red Orange Mask

昨天收到一個蛋糕盒,誰請我吃蛋糕呢?

SKINFOOD 世界食材面膜 Honey Red Orange Mask

原來裡面有 SKINFOOD 最新的「甜美果蜜面膜系列」其中一款 Honey Red Orange Mask,以及它的原料 — 新西蘭蜂蜜。

SKINFOOD 世界食材面膜 Honey Red Orange Mask

這個「甜美果蜜面膜系列」共有6款,分別使用比利時朱古力(抗氧)、韓國人參(亮澤)、西班牙橄欖(深層修護)、韓國橡樹果(緊緻毛孔)、亞馬遜巴西莓(保濕)及新西蘭蜂蜜(煥膚)做出6款功效不同的面膜,每罐HK$165-$195,看來真的好像一罐果醬!

千萬不要放入雪櫃,以免家人當作果醬用來塗麵包啊。

SKINFOOD 世界食材面膜 Honey Red Orange Mask

我收到的新西蘭蜂蜜煥膚果蜜面膜,質感也跟蜜糖一模一樣。

這款面膜另附一隻膠匙,用來將面膜的上、下兩層混和,大約取1-2匙分量,塗到面部(避開眼唇位置),由內至外(尤其在角質較厚位置)按摩1分鐘(敏感肌膚避免按摩,只宜敷用),2分鐘後用溫水沖洗。

敷面後,面部皮膚感到幼滑但不乾,上妝更貼服;以百多元的售價,效果是物超所值。

歡迎留言!

10 comments:

Carrie @~@ said...

望見o的蜂蜜面膜, 有o的流口水o既感覺添

Sandra said...

真係好吸引~~

Embrace Dreams said...

正wo~
咁0岩有 fd去韓國,
叫佢去幫我敗晒返黎先~

Abby Anna said...

一定好滋潤呀!個包裝都好靚~送比人都O岩WOR!

希樹 said...

很吸引呀~!

Wintyb said...

I bought the chocolate mask ah! It smells so nice and I really want to eat it!

reddy said...

之前知道有呢個新產品 經已覺好吸引 

candy said...

本來都諗住叫朋友係韓國幫我買返黎,不過屋企好多MASK,最後放棄左.

靚靚煮飯婆(靚太) said...

真係好似食得的果醬呀!!

Meling Lam said...

靚靚煮飯婆(靚太)>後來我偷偷試味...是鹹的!可能是底層那些磨砂鹽的味道吧。我老公說:「乜唔係用來沖水飲o既咩?!」好彩我沒有放在雪櫃裡...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站