Monday, August 02, 2010

健康肌膚的魅力



早前為雜誌寫一篇小S與美容相關的特稿,落筆之前在網上搜尋她的資料,在輸入「小S美肌」後找到她分享的一系列「素顏秘技」,正好配合我的主題,馬上click入看看。



著名的化妝師小P老師,也曾推崇小S是他合作過擁有最完美肌膚的女藝人,小S自己平日上街也不愛化妝,經常素顏示人,雖然已為人妻子以及兩女之母,但肌膚卻能保持20歲的水平,好像什麼彈性流失什麼荷爾蒙斑從來沒有影響過她。



以下找來她的美肌養成術,在此分享一下:

1.可以不化妝,但一定要清潔皮膚

小S的心得是,肌膚質地好,也要面色紅潤才好看。如果氣色好,不化妝就直接上街,晚上也要好好清潔皮膚,把污染物和氧化油脂洗去。

2.可以不逛街,但一定要敷面膜

水分足夠,是優質素肌的特點。夏季著重深層清潔,乾燥的日子著重深層補濕,平日也可以把補濕液沾滿棉花貼在面頰上待幾分鐘,讓皮膚有足夠時間喝下水分。如果沒有小S提醒,我也不知道素肌也有「優質」與「劣質」之分呢!

3.可以懶早起,但一定要做運動

小S嚴守飲食控制及恆常運動,運動能促進新陳代謝,排除毒素,讓黑色素及游離基不易在皮膚內停留,加上平日多吃抗氧機能的天然食物及水果,自然可以保持皮膚年輕、緊緻及白滑。



搜尋相片時,發現小S原本的輪廓分明,加上皮膚底子好,常常以淡妝示人,也愛化上今季即將流行的裸妝。

之前看 Calvin Klein 及 3.1 Philip Lim 的時裝展相片,已發現 Natural Glow Nude Makeup 是今年彩妝的主流之一,特別之處是 Nude 得來要有光澤,不能只靠粉底去遮,而要透出原本健康明亮的「柔焦裸肌」。如此一來,確是要先養好皮膚,才能走這個「新裸妝」路線啊。



除了跟隨小S的三大素肌秘技,我還打算連同她代言的「白蘭氏活顔馥莓飲」一起實行,因為上次為我帶貨的朋友再寄來了幾盒新貨,至今我已連續飲了一盒,即使最近忙得沒有時間敷面膜或做 facial,上妝也比之前更貼服,出油掉妝的情況也大大減少,明明我沒有轉用粉底,我想應該是果莓成分的抗氧功效開始發揮吧。

歡迎留言!

32 comments:

鼠鼠 said...

可以懶早起,但一定要做運動
<--呢點我做唔到..難怪皮膚一直咁差>.<

joyce said...

Oh, i wanna try the drink. Does it taste good? would that be too sweet?

Lisa Zhou said...

我最近都寫左篇blog 係有關素顏架

14天美顏養成計劃, 素顏也有好氣息?
http://www.kizmi.com/2010/07/14-days-pretty-face/

little ka said...

「白蘭氏活顔馥莓飲」真係好gd~~~~
飲左臉色都好左好多
如果香港有得買就好啦~

但願我只是一片綠...葉 said...

如果面色好....眼圈,眼袋,毛孔問題都會相對地不少出現~~~
我都要畀0的心機.養好自己0既皮膚~~~:p

都係果句:如果香港有得買就好啦~~~~~:P

Meling Lam said...

如果香港有得買就好<-呢個我可以諗下辦法,有消息會通知大家。

candy said...

做運動真係要好有恆心先得

N@kiter~! said...

如果香港有得買就好<-呢個我可以諗下辦法,有消息會通知大家。

↑見到呢句對無神眼即刻瞪到大一大~!!
熱切期待丫!!!

但願我只是一片綠...葉 said...

Meling,等你呀~~~
頭先search 有0的本地forum 有得團購.......
但如果係你搞,我會放1000000000000000個心+1000000000000000000個支持...........
wahahahaha~~~~~

reddy said...

熱切期待 x 2 
總覺小S很有個性 

CARRIEISM said...

我近乎冇運動~ 新陳代謝真係好差~~~
唉~~~要郁下啦我都...

豬b媽 said...

真係好羨慕好肌膚~
我都同意,運動對身心都好!
可惜自己冇咩時間

建邱勳 said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Abby Anna said...

我就快去台灣啦~唔知可唔可以入一箱試一下...當然,最好有得在HK買,辛苦你找找方法哦^^
(作死!突然台灣腔~~HAHA,因為睇到小S...)

閃閃星小藍 said...

關於口服用品, 我想搵一隻Ceramide既丸丸,但我發現香港冇得買!但台灣有,MELING 你問白蘭氏活顔馥莓飲時可唔可以順便問下唷~ THANKS!!!!

Yo said...

我都好期待想快D飲黎試下呀,meling靠你啦,哈

leung said...

有優惠分享,如果你係白蘭氏的會員,今期可以以每盒6支$99訂購活顏馥莓飲,超抵哎^^

Holly said...

<>
SUPPORT!!!!

May said...

我係白蘭氏會員, 上星瓶有收過佢地既信, 有得買白蘭氏活顔馥莓飲喎! $99 一盒. 但好似係數量有限架~~

Meling Lam said...

leung, May> 咁你果時有無買?

leung said...

Meling,有哎,依家仲可以買,優惠期去到15/8.

Meling Lam said...

leung> 我只係揾到去到6月15日果個offer,邊度有8月15日果個?

Meling Lam said...

香港出o左正價: http://orientaldaily.on.cc/cnt/lifestyle/20100807/00296_002.html

HK$125/6支。

leung said...

Meling,白蘭氏寄比會員的情報裏找到的,係會員優惠,要我幫你買嗎?我可以幫你order,佢地買滿$300就可以送貨,可以送去你公司的?

leung said...

Meling,你睇下呢條link
http://www.brandsworld.com.hk/file.aspx?id=2264

Meling Lam said...

leung>我重有兩盒未飲,可以飲完再買。看了你那條link,都係寫要6月30日前落單o既?

leung said...

Meling,白蘭氏係23/7寄左封信比會員,話反應熱烈,延長優惠至15/8

stephamie said...

係咪可以申請試飲呀,好想試下呀,但我唔知邊到有得下載申請表格填?我之前知台灣有,香港又無出,而家香港就快有得買真係好呀!

Yuki Lau said...

白蘭氏活顔馥莓飲佢好hit牙...
唔知hk有冇得buy?
howmuch?

lazybone said...

唔知佢好唔好味呢? :p

豬b媽 said...

唔知個試用公佈左未呢?

Meling Lam said...

豬b媽> 經已用電郵通知了被抽中的朋友。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站