Friday, August 13, 2010

美肌飲品多面睇

講到美肌飲品,你會想到什麼?Collagen Drink?Collagen 粉?透明質酸?美白Drink?以上全部我都飲過,見效時間有快有慢,美肌效果有長有短,簡單地說就是覺得「美肌飲」的滲透性及見效比粉狀的快,一般都是喝5天已經看到皮膚狀態有分別,去到14天左右達到高峰;至於那些添加膠原成分的美肌軟糖,相對來說就無乜用。



以我個人喝「美肌飲」的經驗,我會建議大家用「上妝貼服度」或是「角質柔軟度」去分辯「美肌飲」對你有無效。喝「美肌飲」的期間,我會暫停敷各種面膜,以觀察皮膚狀態的變化。通常不會喝一支就有效,最少要花5-7天觀察。尤其是對比熬夜之後的「殘樣度」,更覺明顯。喝到14天左右,皮膚狀態會達到高峰,但再一直喝下去,分別又不及之前的大,所以想省錢的話,可以每月只喝14天,在經期完結時開始喝,因為那是皮膚最脆弱的時間,在那時加以進補效果是最好。



想知道那一款「美肌飲」是否「足料」,可以看看原料的成份。以上次朋友送我的白蘭氏「活顏馥莓飲」為例,單看產品名稱已知它含多種果莓,例如櫻莓濃縮汁、黑醋栗(黑加侖子)濃縮汁、蔓越莓(紅莓)濃縮汁、藍莓濃縮汁、葡萄子萃取物等等,成分都是看得明白的。



原本我有想過找台灣朋友幫手入一批貨,來港團購,後來與公關朋友傾開得知 ,「活顏馥莓飲」將於8月底在香港正式發售,售價待定。

看到大家的熱烈討論,知道大家都急不及待想體驗「活顏馥莓飲」的神奇美肌效果,於是透過公關公司取得20盒6支裝給大家試飲,有興趣的請填妥下表登記(之前曾留言表示有興趣的朋友可獲優先考慮)。

截止日期:2010年8月18日



歡迎留言!

43 comments:

Lisa Zhou said...

我真係勁想試!! 之前睇女人我最大都有介紹, 我仲寫左篇blog http://www.kizmi.com/?p=215

但係...我見唔到有表可以填><

LaurieR said...

「活顏馥莓飲」,快D到HK啦~ 好想試呀~
個人都飲過類似飲品, 通常飲成一星期先會肌有D效果見到~ BTW, 比較即時見到既效果係...個人易入睡, 成個睡眠情況都好左~

N@kiter~! said...

第一時間留言!!!
但我見唔到個表o既?!

l3elle said...

該到那裡填呢?

達其 said...

Meling,我有興趣啊!@v@
之前唔知朋友去台灣搞到miss左!
不過個登記表晌邊度呀?想填但搵唔到^^"
留個位先可以嗎??聽朝再搵下個表~
Thanks:)

Kaye said...

我有興趣呀! 但我搵唔到表格啊!

RAIN said...

@0@
會唔會太甜啊@-@"

siufi said...

why i can't see the form?!?!? :(

Wintyb said...

I'm interested but couldn't find the form

Carrie @~@ said...

Meling, 見唔到有表格o既?

Natalie Chow said...

我有興趣耶.....但點解見唔到表格既@.@

Natalie Chow said...

我還看到另外一位BLOGGER 薇薇的POST, 她也正在喝白蘭氏的美妍纖棗飲http://www.wretch.cc/blog/weiisly/9442243

不知道這個跟活顏馥莓飲的效果有甚麼分別?

雯雯 said...

我都想試試呀!~

Yeung said...

sorry, where is the link or form to register?

Kanixhk said...

有興趣ar!

閃閃星小藍 said...

係喎, 唔見有表格喎, 好有興趣呢!

ardardar said...

我很有興趣試這美肌飲,幫助一下毛孔粗大、欠彈性的問題~但找不到表格填寫。 我的E-mail是:daryingdar@yahoo.com.hk, 希望被選上

yankiyeung said...

我有興趣:-D

candy said...

香港終於有,太好喇!

盧嘉敏 said...

表格係邊度填??

十仔~ said...

上次去台灣都飲過, 但要拎返hk 就真係太重了~
如果有團購, 我都有興趣呢, 預埋我啊~~ heeee~

maggiejoella 美姬 said...

meling, i wanna try.

maggiejoella.blogspot.com

Yuki Lau said...

搵唔到係bin到有個表tim><
really gonna try this~

Yuki Lau said...

搵唔到係bin到有個表tim><
really gonna try this~

cforcathy said...

Cool...終於香港都有LA...

之前係台灣SISTER 分享過

我都想試下....

alice said...

我電腦Show不到表格, 可以在此留言嗎?

穎心 said...

wow~好想試啊...
香港終於有得買,真係太好了

普通人 said...

Meling, 請問美妍纖棗飲會唔會係香港賣?

siufi said...

why i can't see the form?! :(

Brenda said...

這個對眼睛應該也不錯.

Brenda said...

這個對眼睛應該也不錯.

SzekaiJessica said...

活顏馥莓飲 -- 咁多莓既成份.. 感覺好有抗氧明目既功效.. 應該同Collagen 粉、透明質酸、美白Drink唔同.. ^^... 有興趣.. ^-^

蘇珊娜 said...

O夷~~登記完了嗎?

reddy said...

好感興趣呢 !
但唔見有表格.... ^^ 

Meling Lam said...

all> 昨天漏了放表格添! 現在加了.

Meling Lam said...

candy & yoyo> 你們的留言有個人資料,為保障,不會登出來了.

sherrybi said...

睇到图已經流口水啦~~
希望可以試呀~~
莓嘅飲品係我嘅至愛~~

candy said...

Meling,

咁我再係表格填過啦!

Holly said...

Wow! good to hear HK will have this drinks soon!
Thanks Meiling for the great sharing!

Ta小妹 said...

填左啦~~~希望有份試啦~~~^^

Abby Anna said...

太好啦~~~超想試下呢!
JOINED!!!

但願我只是一片綠...葉 said...

昨天返大陸時用電話上網填0左from .....
今天補番個message先~~~~
支持~~~

Barbara said...

請問香港有得賣未? 我仲未見到呀, Thanks ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站