Monday, August 30, 2010

便宜又好用:Dove 泡沫卸妝油

Dove Makeup Removing Oil 泡沫卸妝油

記憶中 Dove 應該不是第一個推出泡沫狀卸妝油的品牌,但是把它普及又四處有售的開架品牌應該以 Dove 是第一位。

凡有朋友問我使用什麼卸妝油最好,我通常會推介開架品牌,例如是 Neutrogena 的卸妝油,因為我每天都化妝,卸妝油每兩三個月就用光一支,而且卸妝油留在面上的時間不多,貴的平的未必有明顯分別,最需要考慮的只是:卸妝是否徹底、乳化是否徹底、會不會引起暗粒或敏感、是否需要double cleansing等等。

所以當 Dove 公關問我有沒有興趣試用最新的卸妝品時,我馬上答應了。收到試用品那天才發現,咦?是泡沫狀的卸妝油啊!

Dove Makeup Removing Oil 泡沫卸妝油

每次需要用三泵,相等於圖中的分量,差不多是一個奇異果的大小。保持乾手乾面,直接的抹到面上,按摩幾下就可以。泡沫狀的最大好處是,它不會流到手臂及眼裡,只要塗抹時小心一點,抹到眼皮上也ok,沒有滲到眼裡去。當然,用水清洗時也要小心,否則流到眼裡就麻煩了。

我屬乾性膚質。試用第一天,我在卸妝後用潔面泡洗面,洗後覺得太乾。試用第二天,卸妝後沒有用任何潔面品,覺得剛剛好。試用第三天,卸妝後使用潔面奶洗面(Dermagram),感覺也不錯啊,更乾淨。建議中性及油性皮膚人士要試過以上幾個「組合」之後才決定用什麼做 double cleansing,確保潔面徹底。

最吸引的是它的售價,Dove 泡沫卸妝油(正價)HK$79.90/155ml,估計可以用3個月吧。

歡迎留言!

10 comments:

Rae.R said...

泡泡卸妝油好似幾好, 起碼唔會一泵就流到一手都係 =)

Meling Lam said...

Rae.R> 我鍾意用卸妝油,但係好怕整污糟個衫袖。

閃閃星小藍 said...

尋日係萬寧諗住買,但係見佢MEMBER 有20X 積分,都係回家囉返張卡先買, HAHAHAHA~

DOVE 我唔LIKE 佢既沖涼,但洗頭水又OK,希望呢個泡泡都岩我啦~ ^^

Abby Anna said...

唔知洗一次夠唔夠乾淨呢?
入眼會唔會好'拿'?

lazybone said...

d泡泡好軟好密喎

Meling Lam said...

Abby Anna> 我洗一次ok,不過我都過左好多好多次清水。入眼...我唔敢以身去試!我相信點都會"拿",小心使用。

lazybone> 勁方便。

Amy @ Funtime Workshop said...

見你講今日都叫咗阿妹買呀~~~hehe

candy said...

我習慣卸妝後再用洗面產品,但你試過話太乾,我都唔知好無買黎試.如果只用DOVE泡沫卸妝油,不會覺得不夠乾淨嗎?

Meling Lam said...

candy> 呢支的texture,對於乾性皮膚的我們,我相信之後係用toner做二次清潔已ok。

sherrybi said...

泡沫好绵密哦~~
好想試一試
一向都用開乳状或者啫哩状嘅卸妆產品
贪佢地唔會油LUP LUP~~
今次有泡沫状,應該會更加清爽哦~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站