Sunday, August 01, 2010

女人tech:新玩具 iPhone & Vaio X 新外套

iphone 4

iPhone 4入手。(而且好快被臉上的粉底整污糟o左)

原本一直沒有打算買。星期四晚的1010 iPhone party,因為大考去不了,以為當時出席才有得出機,到頭來又不是,聽說只有 3HK 那邊的派對才可以即場出機。我一直是數碼通的用戶,已用了十多年,沒有合約在身,如果另一家網絡商能給我馬上出 iPhone 4,我一定馬上轉台...

還好最後關頭是數碼通留了手機給我,可以在正式發售的第一天即時取得。扣除我的3GS回收價之後,只需補HK$1,540(16GB換16GB)。選擇了名為 X-power 的增值服務,從此可以在街上用無限 data plan 無限煲劇!今天試過連tvb.com也load得很順暢呢。

我只是一共登記了兩次電郵,一次在6月中,一次在發售前,然後就在這麼不經意的情況下,購得iPhone 4。

iphone 4

有「敗家運」是好事嗎?當 E-PL1「小白」全港無貨時,相熟朋友留了一部給我。上次 iPhone 3GS 一出,當晚我就上 Apple Store 買,2天後就收到手機,後來落單的都要等3星期。平日去街,常常碰到只限三兩天的推廣減價。第一次去大阪,明明不是減價季節,第一天到埗「阪神隊」就贏了全國冠軍,翌日全部商店大割價慶祝!

唉,看來我的命運其實跟累積財富無關咯。

iphone 4

  • iPhone 4底部是玻璃,老公說手感較好,我卻覺得沒有安全感。
  • 四邊是金屬天線,握著時通話接收沒有分別,但出微博的反應好像有慢,要把手打開(如上圖)才能順利發微博。
  • 拍出來的照片及錄象質素算高,但鏡頭有嚴重偏黃問題,試過幾款photo app都無法把它正常化。
  • 拍照功能裡的Zoom只是digital zoom,即是假Zoom,放大畫面而且。
  • 前後鏡頭互換方便,只按一個鍵就ok。
  • 有小電筒/補光燈,在黑暗環境下拍攝(或是鎖門)都有用。
  • 電池好像比3GS的耐用,玩足一天也沒有需要充電。
  • iOS4的multi-tasking很方便,開到40多個app才開始變慢。如果你手上有3GS,最好在買機前先熟習iOS4操作。
  • 其他的功能,都是通話/收發電郵/玩遊戲/看電子書/拍攝......最多有埋iMovie(要付USD4.99購買),用開iPhone的會覺得順暢少少、螢幕靚少少咁。

sony vaio x

最近我的 Vaio X 在工作上幫了很多個忙,協助了幾次 presentation,又為我的國外公幹大大減輕行李負擔。今次在 FrancFranc 相中一個漂亮的外套。

sony vaio x

Studio A 有售的 laptop case 太正經,不夠 FrancFranc 的可愛。FF 最近大減價,這個 case 只是HK$130多 ← 看!又是「敗家運」...

sony vaio x

「其實我是對人失去信心,才玩物喪志的呀!」唯有這樣的自辯。

歡迎留言!

10 comments:

CARRIEISM said...

好快手呀~我識smartone人都冇咁快~只係平左某一d費用ja~~

Meling Lam said...

Carrieism> 我係完全唔識人+無用過其他方法,只係同其他人一樣在網上登記電郵,所以都算係好彩。

但願我只是一片綠...葉 said...

「其實我是對人失去信心,才玩物喪志的呀!」唯有這樣的自辯
都唔知替不替你高興才好~~~~~

你的敗家命,都要有背後強而有力的後盾才可以支持得住~~~這才是令人羨慕的地方!

像我一樣,要計過度過,才可以真正得到「優惠」,買得盡興....你說多麼慘!!!

閃閃星小藍 said...

PriorityPlus 係優先的,你用左咁多年麻``

appletree said...

我想问,iphone4 的收讯有无问题?

May said...

嘩!! 好快手呢~~ 個頭係微博見你話拎左 iPhone4, 呢頭就見到你個新 post! XD 個iPhone4 好正咁喎~~ 個 wifi 同藍芽係咪都OK呀? 成日見到佢既 bad news, 令到我有D卻步呢~~~

仲有呀! 個 laptop 袋平靚正呀!!! 有敗家運行呀!! (哈)

Meling Lam said...

appletree> 我一直都在市區使用,暫時就唔覺有咩分別。

May> wi-fi同藍芽用落唔覺同3GS好大分別,不過我無用D咩特別野去measure。

mookbeauty said...

早知我都登記啦~
男人等梗~

joyce said...

Waiting to get mine this Friday!! yeah...

寶妮 said...

Meling 超快超合理將 iphone4入手. 勁! Vaio X的新外套個色好靚呀!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站