Sunday, September 05, 2010

明日出遊,Banyan Tree Samui!



數一數,今年真係驛馬星動!

2010上半年去台灣、新西蘭、上海世博,下半年剛去完新加坡+青奧開幕,明天就出發到2010年7月新開的 Banyan Tree Samui!當 Banyan Tree PR 找我時,我以為自己發緊夢 @.@



至今的5個trip當中,除了去台灣是自己渡假,其餘4個都是以blogger身分獲邀同行的,好多謝公關朋友一直睇得起小妹,我會努力寫好每個post!

是次行程主要是吃和hea,包括做Spa、游泳、學煮泰菜,我會帶同 E-PL1 及 GXR 相機,多拍實景照片回來跟大家分享。



不過呢,由於近月活動太多時間太少,到 Samui 出遊這幾天,為免這裡更新得不夠多,我找來同事Tika分享她曾代我出席的活動,間中我也會post出自己的水著照逼令大家嘔吐瘦身,看不看由你自己決定喇,呵呵。

Banyan Tree Samui:http://www.banyantree.com/en/samui/vid_land_samui

歡迎留言!

6 comments:

Vivian said...

真好哦, 有這樣的活動

reddy said...

祝旅途愉快 + 順風 !

candy said...

要好好enjoy歎下!

Tika said...

拭目以待你的水著照@@
順風順水呀!等你返黎去飲茶^^

Abby Anna said...

水著水著水著水著
等住睇~!

daidai said...

你去幾多日呀?我會掛住你的......水著>o<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站