Monday, September 13, 2010

海洋公園十月全城哈囉喂(只係夠膽去記招)直擊

海洋公園十月全城哈囉喂 2010

(本篇有驚嚇圖片,諗過至好睇......)

早前膽粗粗參加了「海洋公園十月全城哈囉喂」的記招,因為今年是十周年,有特別主題。不過,去之前,我向公關查問了超過20次:「我唔嚇得o架!」「我會好驚o架!」「真係無鬼衝埋來至好呀!」我真係好怕「哈囉喂」o架!

(看我去年嚇到差點要入醫院的恐怖經歷:http://apple113.blogspot.com/2009/09/blog-post_24.html

海洋公園十月全城哈囉喂 2010

記招就是給記者出席的招待會啦,為什麼要在鬼屋舉行呢?激死!

但見其他行家一臉鎮定,攝影記者又人人有貴價相機在手,「斷估」那些鬼也不打算把攝記們嚇到相機飛落地下啩,咁點影相?

海洋公園十月全城哈囉喂 2010

入到去會場,有位「孟婆」派孟婆茶給我們飲。

孟婆茶,是檸檬茶味,內有爆炸糖!

海洋公園十月全城哈囉喂 2010

會場入面,有個鬼DJ在打碟,好像一個地獄Disco咁,好似幾好玩咁!

海洋公園十月全城哈囉喂 2010

今次記招主題用 猛鬼 catwalk 形式舉行,我最鐘意圖右那個靚鬼歌手 Lady Gwai Gwai 唱《Bad Romance》,誰說哈囉喂只可以核突,唔可以好玩?

海洋公園十月全城哈囉喂 2010

今年最大賣點是用彭氏兄弟的最新鬼片《3D童眼》做其中一個最大的鬼屋。

海洋公園十月全城哈囉喂 2010

3D效果不在講,場景還是港人最怕的 泰。國。酒。店!聽到已經打冷震~~~~~~

海洋公園十月全城哈囉喂 2010

記招完結時,群鬼企定定給我們拍照。

海洋公園十月全城哈囉喂 2010

有幾隻鬼的化妝十級恐怖!整個眼球跌出來吊住......(為大家著想,打了格)

海洋公園十月全城哈囉喂 2010

完場時,才知道入場時請我們喝孟婆湯的孟婆,是海洋公園主席盛智文

細讀新聞稿,原來今年還會在部分鬼屋加入「擴充實境設置」(Augmented Reality)以及「無線射頻辨識技術」(RFID),增加互動元素。「喪屍反擊戰」是鐳射槍戰場,大家可以手持高科技鐳射裝備,逐一殲滅喪屍。「粤」夜驚魂是用廣州鬼古當主題,但我覺得那隻鬼的造型好像「壽星公」(?!)



「海洋公園十月全城哈囉喂」9月21日開始,聽講9月份的門票已售罄,10月份的也賣得七七八八,你會唔會打算入場比人嚇?官網好恐怖,日頭至好睇:http://www.halloweenbash.com.hk/

由即日起至10月15日,購買或續期智紛全年入場證金卡、銀卡或學生卡的人士(HK$695/$545/$485),只要加HK$10即可換領9月23日、10月21、27或28日的夜場門票。

歡迎留言!

8 comments:

CARRIEISM said...

個孟婆湯好正呀~~
好想去呀~一年比一年精彩~~

但仍然擔心扮鬼工作人員既安危~成日驚佢地會比人打到豬頭咁~

Meling Lam said...

Carrieism> 我真係有諗過帶bon bon棒同行,但係我怕我控制唔到自己,真係打到人的話,就唔係去醫院,要上警署!

蘇珊娜 said...

我都唔嚇得架 XDXDXD

lazybone said...

早兩年我有去過玩,真係好刺激,但近年越黎越貴同埋多人,所以已經冇再入去啦

Abby Anna said...

我中意睇鬼片,但係試過比$20入商場玩個D鬼屋都嚇到大叫,隻鬼最後仲要安慰我話:[唔使怕,我係人]
哈哈~好瘀...

reddy said...

睇人玩好過 自己就米攪 哈哈 !
碗湯幾有新意 

Tika said...

碗湯好得!
又真係估盛智文唔到wor:)

閃閃星小藍 said...

我睇片仲估緊邊個係盛智文添~~~
原來係比湯既婆婆~

BTW, 我月尾30號去玩啦~

好驚呀~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站