Friday, September 17, 2010

是日好看:水舞間 傳媒首演特別場 Part 2



正式公演時,我一直在等鄭秀文的《Water of Love》。

答案是,由頭到尾也沒有播!


不過,那首歌完完整整的解說了《水舞間》的故事 — 大公主是傳統的王位繼承人,但蛇蠍女皇想捧自己的親生仔(二王子)上位,二王子不願繼承,用力相助大公主登位。大公主卻選擇愛情不要皇位,把王國交給二王子,自己跟愛人遠走高飛。

喂,我是不是太多心?怎麼像現代大家族爭權爭產的劇情?憑劇寄意?

水舞間 澳門 新濠天地

我們獲派 HK$880 A區門票,入場時坐在最後一行,可以看到最清晰的舞台效果。在我們身旁的行家,坐在活動椅上,好搞笑!

水舞間 澳門 新濠天地

開始時,設定故事發生在香港。

水舞間 澳門 新濠天地

但漁夫的船忽然被另一艘大船頂起,另一個時空隨著蛇蠍女皇的爪牙出現。

爪牙身穿質地有點像魚皮的戲服,跟 Sammi 在《Water of Love》MV 裡穿那件超緊身的衣服一樣,Sammi 的身形跟這班專業舞蹈員一樣 FIT。

水舞間 澳門 新濠天地

第一幕已經是上水、跳水、上水、跳水,以水花及舞蹈表現破壞與入侵。

水舞間 澳門 新濠天地

在蛇蠍女皇華麗登場之後,這一幕「人肉 Chandelier」跟 Sammi MV 裡的動態一樣,在吊架上疊羅漢啊,看到我都忘了拍照,只拍了兩三張。

水舞間 澳門 新濠天地

當男女主角在亭閣中讓愛情萌芽時,蛇蠍女皇的爪牙又來搗亂,要捕捉大公主。空中飛人?所有人都在空中交錯亂飛,好像長了翅膀似的!

水舞間 澳門 新濠天地

《水舞間》逢星期三至日8pm公演,10月份起逢星期五至日加開5pm場次,門票分別有HK$380(C區)、HK$680(B區)、HK$880(A區)及 HK$1,280(VIP區)四種,小童票比成人票便宜HK$100-200不等。

我認同導演的觀點,這個表演並不是「貴票區精彩,平票區發呆」那種設定。貴票區在最後幾行,能看到舞台全貌,但是平票區近舞台、近距離看跳水+被水花濺濕,近距離看肌肉型男(上圖)跳舞,這些都是貴票區無法享受的角度。所以我打算下次跟老公再去看,可能會買C區門票。

已知購票優惠如下:
- 澳門居民,長者及全日制學生可享9折購票優惠
- Citibank 信用卡持卡人可享85折購票優惠
- AMEX 會員可享9折優惠購買A區及B區門票
- Asiamiles 會員可用 19,000 分換A區門票,或 15,000 分換B區門票

其他優惠:
- 買兩張VIP區門票HK$2,560,送澳門君悅酒店客房一晚 ← 呢個抵!
- 澳門君悅酒店「滿彩堂」晚餐+《水舞間》套票,每人MOP$388至$798
- 團購《水舞間》門票20張或以上,可享升級或折扣

酒店套票:
- Hard Rock 酒店客房1晚+《水舞間》門票2張,HK$1,188++ ← 呢個抵!
- 澳門君悅酒店客房1晚+《水舞間》門票2張,HK$1,633++
- 澳門新濠鋒酒店客房1晚+《水舞間》門票2張,HK$1,699++
- 皇冠度假酒店客房1晚+《水舞間》門票2張,HK$2,388++
(套票所送是C區門票,每張原價HK$380)

據說9月的票只餘少量,想早D睇就要早D訂。



演出時,不可用閃光燈拍照(即是關掉閃燈就可以拍吧,呵呵),不可錄影,不可用腳架(其實開場無講,但我用又比人制止,我坐最後一行喎...)所以,我只上載在特別場之前的 photographer session 所拍的一段短片。這是正式公演時的第一幕,足以令人看到目瞪口呆。

(回顧 Part 1

歡迎留言!

13 comments:

閃閃星小藍 said...

好好好好吸引唷~~~

Celia said...

yoyo~我星期日去睇la, 等左好耐!!!

Carrie @~@ said...

我都好想睇!

閃閃星小藍 said...

想問:- 買兩張VIP區門票HK$2,560,送澳門君悅酒店客房一晚 ← 呢個抵!呢個係邊可以搵到呀?

閃閃星小藍 said...

Meling呀,唔好意思呀, 因為我搵唔到你話VIP 連酒店個個既資料,你手頭有冇資料唷?THANKS!

Meling Lam said...

閃閃星小藍> 在press release入面有,可能要直接同酒店訂?等我問下公關先。

Celia said...

係law, package可以在邊度搵, 我想去睇多一次

閃閃星小藍 said...

唔該MELING, 因為覺得個個連VIP 飛好抵, 所以想買個個PACKAGE 呢~ 麻煩你唷~

草草 said...

meling
想請問如果坐A區帶咩焦段既鏡頭影相會好d呢?謝謝~ =)

Meling Lam said...

草草> 你用什麼相機?

草草 said...

本身用開菲林機 不過有朋友話肯借數碼單反比我(c機/n機) 所以想請問埋大概邊d焦段會比較方便影呢?thx =)

草草 said...

meling,
今日我再上網嘗試search其他人既照片再睇返摘要入面既資料 似乎搵唔到相關資料哩……請問可唔可以分享下你影相ge iso同鏡頭資料丫?謝謝你=)

hkex said...

以下是C區最一行近最正中的相片,感覺完全不一樣。

http://ihkex.com/picasaweb/2010/11/_N5OJbxtTrHE/TNNX1Yk8ZcI/AAAAAAAAn6E/7xWUooSj77w/s800/101031_2007_TY0035.JPG

Slide Show
http://ihkex.com/gotoalbum.php?dsch=dis&cat=sa&album=20&photo=5535864926497469986&slideshow=y

Source: ihkex.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站