Sunday, October 31, 2010

2010聖誕情報:Marc Jacobs DAISY 香膏指環 LOLA 香膏手鏈

marc jacobs lola daisy solid perfume ring bracelet

不得不相信「吸引力法則」。

自從在國泰航機購物目錄上看到 Marc Jacobs DAISY 香膏指環之後,差不多每次搭國泰都要買兩三隻,送朋友或是代朋友買。10月中到上海時,看到目錄裡有最新款的 DAISY 香膏指環,當時很想買,但是剩下的人民幣不多,決定11月再去上海時再買吧。

回到香港,就收到這兩個小盒子了!

marc jacobs lola daisy solid perfume ring bracelet

左邊是 LOLA 香膏手鏈,之前已經買了一隻 LOLA 指環,現在可以配成一套了!右邊是 DAISY 香膏指環,之前的版本是個多用途胸針,今次一朵大花變成很多的小花,分佈在圓形的指環上。

我想是香港全部 Marc Jacobs 粉絲的念力成事吧,以上兩款香膏已在 Marc Jacobs 專門店或香水專櫃有售,今天在海港城已經看到有人在搶購了。

MJ DAISY 香膏指環 HK$395,LOLA 香膏手鏈 HK$425。

歡迎留言!

6 comments:

Daisy Maris Fung said...

原本有想過買埋個手鏈,但唔知「界」唔「界」手呢?成日形住佢會啊

wing said...

之前有個香水膏鏡盒我都有買! 用黎送比人, 朋友收到個陣真係好開心!

寶妮 said...

我幾年前買MJ香水都送了我一個香水膏介子. 襯衫真係好好睇. 數年後再出款項再吸引啲呀!HK$3XX都算合理呀!

Abby Anna said...

DAISY 香膏指環係我的TARGET呀!!!
唔知香唔香?同耐KEEP到耐唔耐呢?
又重唔重呢?

Meling Lam said...

Abby Anna> 香膏比香水持久,但係揮發性無咁強,要行到好近至聞到,只係比最親蜜的人去感受...

mookbeauty said...

比LANCOME個個燒到火紅火綠~
一過黎呢邊仲大獲!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站